شماره ۳۷۹ | ۱۳۹۳ يکشنبه ۲۳ شهريور
صفحه را ببند
اخبار كوتاه

پخش سریال تلویزیونی «معراجی‌ها» به کارگردانی مسعود ده‌نمکی و تهیه‌کنندگی سیدمحمود رضوی از دیشب، 22 شهریورماه در ساعت 22:15 از شبکه یک آغاز شد.

فیلم «ماهی و گربه» شهرام مکری که قرار است اواسط مهرماه در گروه هنر و تجربه به اکران دربیاید، به جشنواره بین‌المللی فیلم فوکوئوکای ژاپن رفت.

کنسرت پژوهشی موسیقی نواحی با عنوان «دوتار دستان» با حضور دوتارنوازان خراسان شمالی، هوشنگ جاوید و یوسفعلی میرشکاک و اجرای ژیلا صادقیان روز یکشنبه 23 شهریور ساعت 18در فرهنگسرای اندیشه برگزار می‌شود.

كنسرت «چرا رفتى» با آهنگسازی تهمورس پورناظری و خوانندگى همايون شجريان، بعد از ١٢ اجرا و فروش بيش از ٣٨‌هزار بليت و با توجه به استقبال بى‌نظير هنردوستان در روزهاى ٢٩ و ٣٠ مهر دوباره در تهران و در تالار وزارت كشور روى صحنه خواهد رفت. تور اين كنسرت در شهرستان‌ها درحال اجراست و پس از اجرا در شيراز و رشت، در تاريخ ٤ مهرماه در اراك، ٦ و ٧ و ٨ مهرماه در اروميه و ١٣ و ١٤ و ١٥ مهرماه در كرمانشاه میزبان علاقه‌مندان موسیقی خواهد بود.

امیررضا کوهستانی نمایش «در میان ابرها» را از 11 تا 13 ماه سپتامبر (20 تا 22 شهریورماه) در فستیوال بین‌المللی هنر سنگاپور (SIFA) روی صحنه برد.

رامین عباسی‌زاده تهیه‌کننده سریال تلویزیونی «انقلاب زیبا» با اشاره به تولید سری دوم این مجموعه در صورت مهیاشدن شرایط، عنوان کرد در این سریال تلاش شده پیرامون زوایای تاریک و کمتر پرداخته‌شده برهه‌های مهم تاریخ معاصر ایران روشنگری شود.

تارا اوتادی کارگردان جوان سینمای ایران معتقد است که رضا کیانیان بازیگر سینما و تئاتر همانند یک معلم در پروژه سینمایی «پنج‌تاپنج» کنار او بوده و از وی برای ساخت فیلم اولش حمایت کرده است.

ژرار دوپاردیو بازیگر فرانسوی و سارا بلاگر در فیلمی مجاری –روسی درباره جنگ جهانی دوم بازی می‌کنند.

نمایش «بالاخره این زندگی ماله کیه؟» به کارگردانی اشکان خیل‌نژاد که به مبارزه یک مجسمه‌ساز و استاد دانشگاه فلج برای تغییر سیستم بروکراتیک اداری می‌پردازد اجرای خود را از نیمه‌دوم مهرماه در تماشاخانه ایرانشهر آغاز می‌کند.

بهزاد موسایی پژوهشگر، نمایشنامه‌نویس و روزنامه‌نگار بر اثر سانحه رانندگی در 47 سالگی درگذشت.

روح‌الله حجازی جدیدترین فیلمش با نام «مرگِ ماهی» را درحالی وارد فاز پیش‌تولید کرده که تاکنون مهناز افشار برای بازی در یکی از نقش‌های 15گانه آن، قرارداد بسته است.

عکس‌‌های حمید جبلی از مجموعه عروسکی «خونه مادربزرگه» برای اولین‌بار بعد از 26‌سال در جشنواره تئاتر عروسکی به نمایش گذاشته می‌‌شوند.

«لوریس چکناواریان» از احتمال آماده‌ شدن سمفونی تختی برای دی‌ماه، همزمان با سالروز مرگ جهان‌ پهلوان خبر داد.

بهنام تشکر در سریال «ابله» کمال تبریزی نقش یک پیرمرد 85ساله را بازی می‌کند.

رادیو نمایش فیلم‌های «جایی برای زندگی»، «آخرین شناسایی»، «پاداش سکوت»، «معراجی‌ها»،‌ «ملکه» و «حقیقت سکوت» را در قالب برنامه رادیو فیلم در ایام دفاع مقدس پخش می‌کند.

«مورگان فریمن» به‌عنوان اولین بازیگر رسمی برای حضور در نسخه جدید فیلم «بن‌هور» به کارگردانی «تیمور بکاممبتوف» انتخاب شد.

سینمای کشور روز ملی سینما همزمان با طرح سینماسلام با بلیت نیم‌بها بیش از 400‌میلیون تومان فروختند/ قرار است سازمان سینمایی ۵۰‌درصد پول بلیت‌ها را از حساب خود به تهیه‌کنندگان پرداخت کند.

مجوز اجرای صحنه‌ای همایش (هم‌آوایی عشق و امید با كودكان بی‌پناه غزه) برای 11نفر از خوانندگان پاپ چون سیروان و زانیار خسروی، مرتضی پاشایی، كیارش حسن‌زاده،‌ مهدی یراحی، بنیامین بهادری، بهنام صفوی،‌ فرزاد فرزین، رضا یزدانی و رضا صادقی را صادر كرد.


تعداد بازدید :  296