شماره ۳۷۸ | ۱۳۹۳ شنبه ۲۲ شهريور
صفحه را ببند
داستان عشق و سیاهی

گروه ورزش| مورینیو، دلیل بی‌مویی گواردیولا را فقدان عشق در ژن‌هایش نامید اما کمی آن طرف‌تر عشق فراوان یک دختر به پدری آلزایمری، داد رسانه‌های آلمانی را درآورده و یک لهستانی به خاطر ارایه بالاترین خدمات به آلمان سابقا‌نژادپرست از بانفوذ‌ترین زن‌سال 2013 دنیا جایزه ویژه همبستگی می‌گیرد.  
گواردیولا مو ندارد چون عاشق نیست
آقای خاص این بار در نقش یک پزشک ظاهر شد و دلیل ریختن موهای گواردیولا را عدم علاقه او به فوتبال اعلام کرد. ژوزه مورینیو در گفت‌وگویی درباره سرمربی سابق بارسلونا و فعلی بایرن‌مونیخ گفت: «علاقه به شغل، مانع ریخته شدن موها می‌شود.   ریزش مو یکی از نشانه‌های بی‌علاقگی یک فرد به شغلش است.   به نظرم گواردیولا به مربیگری علاقه‌ای ندارد و درحد و اندازه‌های یک مربی بزرگ نیست.»
کلوزه، عامل اتحاد آلمان
میروسلاو کلوزه، بهترین گلزن تاریخ تیم‌ملی آلمان و جام‌جهانی یک جایزه غیرفوتبالی کاملا باارزش دریافت کرد. ستاره حاضر در 4 جام‌جهانی از آنجایی که به‌عنوان یک لهستانی‌الاصل با گل‌هایش، نقش مهمی در موفقیت اخیر آلمان داشت، جایزه موسوم به «همبستگی 2014» را از آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان دریافت کرد. مرکل در سخنرانی خود از توانایی‌های کلوزه حرف زد و میرو هم گفت:  «از این‌که جایزه همبستگی کشور آلمان به من که اصلیت لهستانی دارم می‌رسد، خیلی خوشحالم. اوایل زندگی من در آلمان خیلی سخت بود اما رفته‌رفته همه چیز برایم خوب شد. آلمان مثال کاملی از همبستگی است.»
دختر فداکار، پدر آلزایمری
دختر رودی آسوئرا، رئیس سابق شالکه از نوع قضاوت رسانه‌ها درباره رفتار او با پدرش به ستوه آمده است. «بتینا» از 3‌سال پیش و زمان حاد شدن آلزایمر پدرش، مراقبت از او را با برنامه‌های تفریحی بی‌وقفه گره زده و معتقد است حالاکه پدرش آلزایمر دارد، نباید برخوردی شبیه زندانیان را تحمل کند. بتینا، رسانه‌های گروهی منتقد را به درک نکردن شرایط روحی پدرش متهم کرد.  
فحاشی راموس به بازیکن بسکتبال
دامنه شرارت‌های سرخیو راموس به بسکتبال رسید. او که همراه کاسیاس به تماشای بازی تیم بسکتبال اسپانیا مقابل فرانسه در جام ملت‌های بسکنبال اروپا رفته بود پس از یک برخورد بین هموطنش و رقیب فرانسوی از جا بلند شد و فرانسوی خاطی را «خوک کوچولو» خطاب کرد! بازیکن حریف فقط با یک نگاه تند جواب رکورددار اخراج در تاریخ رئال‌مادرید را داد!
سیدروف: به مربیان سیاه ظلم می‌شود
کلارنس سیدورف، اولین مربی سیاهپوست تاریخ سری‌آ از بی‌احترامی فوتبال سرزمین چکمه‌ای به مربیان تیره‌پوست گله کرد. او در این‌باره حرف‌های جالبی زد: «از بین آن همه فوتبالیست سیاه‌پوست با استعداد فقط چند نفر مربی شده‌اند؟ نه این‌که استعداد لازم را نداشته‌اند. جدی گرفته نشده‌اند. بله، ما نباید به رنگ پوست توجه کنیم اما گاهی این موضوع در حد شعار می‌ماند و در درازمدت، تبعیض‌ها پا بر جا می‌مانند.»


تعداد بازدید :  75