شماره ۳۷۸ | ۱۳۹۳ شنبه ۲۲ شهريور
صفحه را ببند
دلایل شکست استقلال مقابل نفت تهران از زبان جواد زرینچه
از تیم منصوریان بعید بود وقت کشی کند
نبود کرار به تیم ضربه زد

گروه ورزش| تیم فوتبال استقلال روز پنجشنبه مقابل نفت تهران نتوانست نتیجه مطلوبی به دست آورد، آبی‌پوشان در این دیدار روی دو غافل‌گیری دو گل دریافت کردند و بازی را واگذار کردند.  جواد زرینچه، دستیار اول امیر قلعه‌نویی درباره این شکست به «شهروند» می‌گوید: «تیم ما نسبت به بازی‌های قبل عملکرد خوبی نداشت اما با این وجود، توانستیم موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کنیم. غیبت چند بازیکن اصلی روی عملکرد استقلال تأثیر داشت و از طرفی نقش قابل توجه کرار برای ما مهم است که غیبت کرار تیم را تاحدی دچار مشکل کرد. البته تیم نفت هم بازی خیلی خوبی انجام نداد و بدشانس بودیم که بازی را واگذار کردیم.»
 بی‌تردید مهم‌ترین حاشیه بازی روز پنجشنبه تقابل علیرضامنصوریان با استقلال و همبازیان سابقش بود. منصوریان در ابتدا، اواسط و پایان مسابقه حسابی به هواداران استقلال ادای دین کرد. زرینچه در این خصوص ادامه می‌دهد: «منصوریان از مفاخر باشگاه استقلال است؛ او سال‌های ‌سال در استقلال بوده و دیروز هم نشان داد یک استقلالی واقعی است. البته من انتقادی را به او انجام دادم که پذیرفت و عذرخواهی کرد. از تیم منصوریان بعید بود وقت‌کشی کند که خود او هم گفت نتوانسته جلوی بازیکنان جوانش را بگیرد. با این وجود نباید این مسأله را به منصوریان ربط داد.»
مربی استقلال درباره این‌که گفته می‌شود امیر قلعه‌نویی در رختکن بسیار عصبانی بوده و به چند بازیکن به‌شدت ایراد گرفته، تأکید می‌کند: «این مسائل طبیعی است. مربی بعد از باخت ناراحت بوده و با بازیکنانش صحبت کرده است. فکر نمی‌کنم مسأله مهمی باشد چون در هر تیمی چنین مواردی وجود دارند.  ما باید سعی کنیم در آینده اشکالات خود را رفع کنیم و دیگر اسیر مسائلی از این دست نشویم.» زرینچه درباره تمدید قرارداد تیم‌ملی با کارلوس کی‌روش عنوان می‌کند: «در حال حاضر بیش از هرچیز تیم‌ملی ارجح است.  شرایط تیم خوب نیست، همه تیم‌های دنیا بازی دوستانه کرده‌اند اما ما سرمربی‌مان هم مشخص نیست. کاری به کی‌روش ندارم اما هرچه سریع‌تر باید تمرینات تیم‌ملی آغاز شود تا به مشکل نخوریم.» گفتنی است، در دیگر دیدارهای هفته هشتم که روز پنجشنبه برگزار شد، سپاهان که به‌تازگی حسین فرکی را به‌عنوان سرمربی برگزیده با یک گل از سد پدیده مشهد گذشت و فولاد خوزستان با نتیجه یک بر صفر گسترش فولاد را از پیش‌رو برداشت.


تعداد بازدید :  78