شماره ۳۷۸ | ۱۳۹۳ شنبه ۲۲ شهريور
صفحه را ببند
اعتراف دو پسر جوان به قتل دوست قدیمی

دو پسر جوان که به دلیل حسادت دوست خود را با شلیک گلوله به قتل رسانده بودند در جریان تحقیقات کارآگاهان پلیس لب به اعتراف گشودند.
22 مردادماه امسال مردی با مراجع به کلانتری 122 دربند به ماموران اعلام کرد برادرم به نام کامران 31ساله 15 مرداد امسال برای دیدن دوستانش از خانه‌مان در زعفرانیه خارج شد و دیگر بازنگشت. کارآگاهان در نخستین گام مشخصات خودرو پژو 207 کامران را در سیستم پلیس ثبت کردند که در کمتر از 24 ساعت خودرو بدون صاحب در شهرستان ساوه کشف شد. این درحالی بود که لاستیک‌های خودرو از سوی سارقان سرقت شده بود. از سوی دیگر مشخص شد جسد پسر جوان 16 مرداد در شهرستان آبسرد دماوند در یک ساختمان نیمه‌کاره کشف شده است.
کارآگاهان در بررسی‌های خود متوجه شدند روز حادثه مقتول برای ملاقات با دو تن از دوستانش به نام‌های سینا 26ساله و سهراب 22ساله از خانه خارج شده، بلافاصله سینا و سهراب دستگیر و برای تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل شدند. دو پسر جوان در ابتدا خود را بی‌گناه معرفی می‌کردند اما در ادامه لب به اعتراف گشوده و انگیزه خود از قتل کامران را حسادت به وضع مالی مقتول و خانواده‌اش عنوان کردند.
متهمان در اعترافات خود به کارآگاهان عنوان کردند کامران از دوستان صمیمی ما بود اما به دلیل این‌که وضع مالی خوبی داشت و همیشه خودرو خوب سوار می‌شد ما به او حسادت می‌کردیم و به همین خاطر تصمیم به انتقام‌جویی و سرقت پژو 207 گرفتیم. سهراب درخصوص شب جنایت اظهار داشت: عصر 15 مرداد با کامران در یک پیتزافروشی در ولنجک قرار ملاقات گذاشتیم. تا ساعت 10 شب در خیابان‌های تهران پرسه ‌زدیم تا این‌که براساس نقشه به باغ یکی از بستگانم که از قبل کلید آن‌جا را به امانت گرفته بودم، رفتیم. در مقابل در ورود باغ و درحالی‌که من در صندلی شاگرد نشسته بودم بدون هیچ بهانه‌ای با کامران درگیر شدم و با کلت کمری که از قبل به قیمت 2‌میلیون تومان خریداری کرده بودم سه تیر به سر کامران شلیک کردم بعد هم با چاقو چند ضربه به او وارد کرده و جسدش را از خودرو به بیرون پرت کردم.
وی درباره نقش سینا در این جنایت گفت: در زمان درگیری سینا سر کوچه نگهبانی می‌داد و زمانی که کامران را از خودرو به بیرون پرتاب کردم با تهدید از سینا خواستم چند ضربه چاقو به کامران بزند. پس از قتل خودرو را به شهرستان نوبران در حوالی ساوه برده و آن‌جا رها کردیم.
متهمان در بازجویی‌ها مدعی شدند 10‌هزار دلار هم را از یکی از دوستانشان سرقت کرده‌اند.


تعداد بازدید :  80