شماره ۳۷۸ | ۱۳۹۳ شنبه ۲۲ شهريور
صفحه را ببند
روی خط خبر

ناطق‌نوری: دولت موجب ایجاد آرامش در کشور شده است
رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری گفت: گفته‌اند که داعش به اربیل نزدیک شده است و احتمال حمله به ایران می‌دهند اما من بارها گفته‌ام که این گروه‌ها نمی‌فهمند اما این‌قدر می‌فهمند که نباید با دم شیر بازی کرد.  
به گزارش ایسنا، علی‌اکبر ناطق‌نوری روز گذشته در شورایعالی اداری استان اصفهان با بیان این‌که مقام معظم رهبری در صحت و سلامتی هستند، اضافه کرد: دو روز پیش خدمت مقام معظم رهبری شرفیاب شدم و ایشان را بسیار خوب یافتم حتی ایشان از آنچه که در تلویزیون می‌دیدم بهتر و شاداب‌تر بودند.  
وی با اشاره به پیشرفت‌های علمی ایران در زمینه‌های پزشکی تصریح کرد: با توجه به پیشرفت‌های علمی کشور انتظار نیز می‌رفت که اینگونه عمل‌ها به سرعت و خوب پیش برود. مقام معظم رهبری از همه مسئولان در عیادت استقبال کردند و ایشان خیلی خوب و سر حال هستند.  
رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری با اشاره به تلاش آمریکا برای ایجاد یک آلترناتیو در برابر ایران گفت:  طالبان را از دل یک جریان مذهبی راه انداخته‌اند. از دل طالبان القاعده بیرون آمد و از القاعده، النصرة و درنهایت داعش بیرون آمد تا این‌که اکنون از دست استکبار نیز اینها در رفته است. آمریکایی‌ها چیزی را درست کرده‌اند و اکنون می‌بینند که آنها ترمز ندارند و یک گروه تندرو بی‌حساب و کتاب راه‌انداخته‌اند.  
رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری اضافه کرد: امروز آمریکایی‌ها هم فهمیده‌اند که برای حل مسأله داعش باید متوسل به ایران شوند و علامت‌هایی را هم دارند می‌دهند.  
ناطق‌نوری اضافه کرد: مقام معظم رهبری در همه مسائل مدیریت باکفایت دارند. در مسأله سوریه ایشان یک‌تنه ایستادند.  بسیاری گفتند در مسأله سوریه وارد نشویم ولی ایشان مردانه ایستاد.  
وی گفت: داعش تا اربیل آمده و ایران با کمک‌های فکری، حمایتی و آموزشی در عراق، توانسته داعش را در بخش‌هایی به عقب براند و این مدیریت فرمانده کل قوا و جمهوری اسلامی ایران را نشان می‌دهد.  
ناطق‌نوری با بیان این‌که دولت کنونی موجب ایجاد آرامش در کشور شده است، اظهار کرد: یک رئیس‌جمهوری عاقل و متدین در کشور وجود دارد.  من روحانی را 50‌سال است که می‌شناسم و او از مسئولان دلسوز و متدین است.  

آقاتهرانی:6 ماه است منتظر مجوزبرای تشکل جبهه پایداری هستیم
دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان این‌که 5، 6 ماه است که درخواست مجوز خود را به وزارت کشور ارایه کردیم، گفت:  مدت طولانی است که منتظر پاسخ وزارت کشور هستیم.
به گزارش تسنیم، مرتضی آقاتهرانی با بیان این مطلب از معطلی درخواست مجوز حزب متبوعش در وزارت کشور انتقاد کرده و افزوده است: نمی‌دانم آیا همه اقدامات وزارت کشور با این سرعت انجام می‌شود؟ و آیا با همه همین برخورد را می‌کنند.
دبیرکل جبهه پایداری ادامه داد: برای بررسی درخواست ما باید جلسه کمیسیون احزاب تشکیل شود، درحال حاضر نیز منتظر پاسخ وزارت کشور هستیم و از علت این معطلی خبر نداریم، البته همه مدارک لازم را ارایه کردیم و اگر اشکالی وجود داشته باشد، خبر نداریم، اما فکر نمی‌کنم مشکل خاصی باشد ما بنا داریم منضبط و قانونمند باشیم و با بی‌قانونی و عملکرد خلاف قانون مخالفیم.

سخنگوی وزارت کشور:انصار بدون مجوز بیایند نیروی انتظامی برخورد می‌کند
سخنگوی وزارت کشور گفته است: خیلی  ازگروه‌ها و افراد در جامعه هستند که به مسائلی اعتراض یا نقد دارند و خیلی از آن نقدها هم وارد است، اما نمی‌شود هرکس به موضوعی انتقاد یا اعتراض داشت بخواهد بدون مجوز هر کاری که خواست انجام دهد.
به گزارش پیام‌نو حسینعلی امیری با بیان این مطلب گفته است: یک موضوع کلی وجود دارد و برای همه هم صدق می‌کند و آن این‌که هر تجمع یا اقدامی که بخواهد در حوزه نیروهای مردمی انجام شود نیاز به مجوز وزارت کشور دارد و تجمعات و اقدامات بدون مجوز غیرقانونی هستند.
وی درباره احتمال اقدامات آتی انصار حزب‌الله هم با اشاره به صحبت‌هایی که قبلا در این زمینه انجام شده است، گفت: اگر اقدام غیرقانونی و بدون‌مجوزی توسط هر گروهی انجام شود بدون‌شک نیروی انتظامی به وظیفه ذاتی خودش عمل خواهد کرد و در این زمینه هیچ اغماض و چشم‌پوشی در کار نیست. ملاک عمل ما قانون است و نمی‌توانیم مسائل قانونی را در یک فضایی با معیارهای دوگانه انجام دهیم.  پایگاه اطلاع‌رسانی انصار حزب‌الله روز سه‌شنبه از قول «عبدالحمید محتشم» دبیرکل «انصارحزب‌الله» و مدیرمسئول هفته‌نامه «یالثارات الحسین» وعده داده بود: مفسدان را که به دلیل فضای تسامح حکومتی تجری یافته‌اند منکوب و حامیان آنان را از صحنه عمل حذف کند.» عبدالحمید محتشم تصریح کرده بود: میدان عمل در تهران بسیار وسیع و حجم عملیات بالا خواهد بود.

 


تعداد بازدید :  87