شماره ۳۷۸ | ۱۳۹۳ شنبه ۲۲ شهريور
صفحه را ببند
خبر

عیادت آیت‌الله نوری‌همدانی، آیت‌الله علوی‌گرگانی و جمعی از نمایندگان ولی‌فقیه در استان‌ها از رهبر معظم انقلاب
آیت‌الله نوری‌همدانی، آیت‌الله علوی‌گرگانی و جمعی از نمایندگان ولی‌فقیه در استان‌ها، مدرسین حوزه‌های علمیه و مسئولان از رهبر انقلاب عیادت کردند.  به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر مقام معظم رهبری در چهارمین روز از بستری شدن رهبر معظم انقلاب اسلامی در بیمارستان، حضرات آیات نوری‌همدانی و علوی‌گرگانی از حضرت آیت‌الله خامنه‌ای عیادت و برای بهبود و سلامتی کامل ایشان دعا کردند.  همچنین آیت‌الله راستی‌کاشانی، نماینده آیت‌الله وحیدخراسانی، آیت‌الله ناصری و تعدادی از نمایندگان ولی‌فقیه و ائمه جمعه استان‌ها، جمعی از فضلا، علما و مدرسین حوزه‌های علمیه، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی و جمعی از شخصیت‌ها و مسئولان در بخش‌های مختلف نیز با حضور در بیمارستان محل بستری رهبر انقلاب، طول عمر و بهبود هرچه سریع‌تر ایشان را از خداوند مسألت کردند.

خطیب جمعه موقت تهران:تیم مذاکره‌کننده مادامی که خطوط قرمز را رعایت کنند، مورد تاییدند
خطیب موقت نماز جمعه این هفته تهران گفت:  تیم مذاکره‌کننده با گروه 1+5 مادامی که مرزها، خطوط قرمز و عزت مسلمین را رعایت کنند بدانند که قطعا مورد تأیید رهبر و همه مردم خواهند بود.
به گزارش ایسنا، آیت‌الله موحدی‌کرمانی در ادامه خطاب به هیأت مذاکره‌کننده ایرانی با 1+5، گفت: نیاز به تذکر نیست و شما می‌دانید که آمریکا دشمن است پس باید این را باور کنید که از دشمن انتظاری جز دشمنی نیست پس سنت امام رضا (ع) را در مقابل مأمون باید سرلوحه برخوردمان در مذاکرات قرار دهیم.  خطیب نماز جمعه این هفته تهران با بیان این‌که هیأت مذاکره‌کننده رسولان انقلاب اسلامی هستند، تصریح کرد: تیم مذاکره‌کننده باید زیبایی‌های انقلاب را در کنار فضای مذاکرات هسته‌ای مطرح کنند و مادامی که مرزها، خطوط قرمز و عزت مسلمین را رعایت کنند بدانند که قطعا مورد تأیید رهبر و همه مردم خواهند بود.
وی در ادامه با اشاره به این‌که آمریکا مدعی است جریان‌سازی القاعده و داعش به او ربطی ندارد، گفت:  از شواهد روشن است و تردیدی نیست که قدرت‌های غربی و عوامل منطقه‌ای‌شان حمایت‌کننده این جریان‌ها هستند.   موحدی‌کرمانی افزود: در شرایطی که استکبار رو به سقوط است از ایران عدالت طلوع می‌کند و حمایت از آزادی به معنای واقعی کلمه به وجود آمده است بنابراین ایران انقلابی جاذبه‌ای برای همه انسان‌های آزاده است.
روز گذشته همچنین نمازگزاران تهرانی پیش از آغاز خطبه‌های نماز جمعه به شکرانه سلامتی مقام معظم رهبری، حدیث شریف کسا را به‌طور دسته‌جمعی قرائت کردند.

آرزوی خاتمی برای سلامتی رهبر معظم انقلاب
حجت‌الاسلام سیدمحمد خاتمی گفته است در نامه‌ای که برای رهبر معظم انقلاب فرستاده برای ایشان آرزوی سلامتی و تندرستی کرده است.
به گزارش ایلنا، رئیس دولت اصلاحات صبح روز پنجشنبه در دیدار جمعی از فعالان سیاسی و اجتماعی در اردكان گفت: امیدوارم به حق محمد و آل‌محمد هرچه زودتر سلامتی و تندرستی قرین وجود رهبر انقلاب شود.
وی تصریح کرد: نامه‌ای از سوی مجمع روحانیون مبارز و با امضای اینجانب برای رهبری ارسال شده که در آن از موفقیت عمل جراحی ایشان اظهار خوشحالی و آرزوی تندرستی هرچه زودتر برای ایشان شده است.

صادق خرازی:خاتمی با تشکیل حزب ندای ایرانیان موافق است
صادق خرازی گفت:  هنوز مجوز فعالیت حزب ندای ایرانیان صادر نشده است اما سیدمحمد خاتمی با تشکیل این حزب سیاسی موافقت کرده است.
به گزارش ایسنا، صادق خرازی با بیان این مطلب افزود: ما با تشکیل این حزب به دنبال جدایی از نسل اول اصلاح‌طلبان نیستیم زیرا ما به نسل اول اصلاح‌طلبی اعتقاد داریم و اصلاً مگر می‌شود نسل اول و دوم اصلاح‌طلبان با هم تعامل نداشته باشند؟
وی در ادامه در پاسخ به این پرسش که آیا ایجاد این حزب موجب تفرقه اصلاح‌طلبان نخواهد شد، گفت: اصلاح‌طلبان دارای 50 تشکل هستند که با تشکیل حزب ندای ایرانیان صاحب 51 حزب می‌شوند.   وی در ادامه گفت: من درباره تشکیل این حزب با سیدمحمد خاتمی مشورت کردم و وی موافقت خود را با ایجاد این تشکل و هر تشکل سیاسی دیگر اعلام کرده است. 


تعداد بازدید :  82