شماره ۳۷۸ | ۱۳۹۳ شنبه ۲۲ شهريور
صفحه را ببند
اتفاق روز

جلوی افزایش بی‌رویه قیمت مسکن گرفته می‌شود
کاهش تعرفه حق بیمه کارگران مسکن مهر
علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از تسهیلات مربوط به کاهش تعرفه حق بیمه تأمین‌اجتماعی کارگران ساختمانی شاغل در مسکن مهر با هدف حمایت از اقشار آسیب‌پذیر و به منظور رفاه حال اعضای تعاونی‌های مسکن مهر خبر داد.
 او افزود: تعرفه بیمه تأمین‌اجتماعی کارگران ساختمانی شاغل در پروژه‌های مسکن مهر به لحاظ تسهیلات و درخواست پیشنهادی کاهش یافت. به گفته ربیعی تعرفه بیمه تأمین‌اجتماعی کارگران ساختمانی شاغل در مسکن مهر، برای هر مترمربع در پروژه‌هایی که دارای تفاهمنامه سه‌جانبه با تعاونی‌ها و پیمانکاران طرف قرارداد با بانک عامل هستند، به میزان 52‌هزار ریال خواهد بود.

ذائقه مردم را از خصوصی‌سازی تلخ نمی‌کنیم
معلوم نیست واگذاری‌ها امسال تمام شود
عبدالله پوری‌حسینی، معاون وزیر امور اقتصادی و دارایی با اعلام این‌که نمی‌خواهیم با واگذاری سریع و بدون برنامه شرکت‌های توزیع آب، برق و گاز طعم تلخی از واگذاری‌ها در ذائقه مردم در ‌سال پایانی خصوصی‌سازی باقی بماند، گفت: اگر تا پایان ‌سال کار واگذاری‌ها به اتمام نرسد، کار را تمدید می‌کنیم. او در مورد اتمام واگذاری‌ها و کار خصوصی‌سازی تا پایان ‌سال 93 گفت: سازمان خصوصی‌سازی برنامه‌ریزی کرده است که واگذاری‌ها تا پایان‌ سال 93 به اتمام برسد، اما تمام موارد در اختیار ما نیست.


تعداد بازدید :  153