شماره ۳۷۷ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۰ شهريور
صفحه را ببند
محالاتی که ممکن شد

مسی در روزهای کودکی، زمانی که به راحتی آب خوردن همه را دریبل می‌کرد، اصلا نمی‌دانست روزی اداره ثبت احوال شهرش را به دردسر بیندازد؛ همان‌طور که فاولر در روزهای درخشش در لیورپول اصلا تصویر روشنی از کی‌روش نداشت اما حالا رقیب او برای مربیگری در لیدز یونایتد است!
ده‌روسی پردرآمد‌ترین بازیکن سری آ
دانیله ده‌روسی، کاپیتان دوم ظاهرا همیشگی رم، کماکان پردرآمدترین بازیکن سری آ محسوب می‌شود. رم‌ سال 2012 قرارداد جدیدی با ده‌روسی امضا کرد که طی آن، این بازیکن با کم شدن مالیات، 6. 5‌میلیون یورو حقوق می‌گیرد. او با این رقم درصدر پردرآمد‌ترین بازیکنان سری آ قرار داده است. گونسالو ایگواین که فصل گذشته از رئال‌مادرید به ناپولی پیوست، با 5. 5‌میلیون یورو در رده دوم قرار دارد و کارلوس ته‌وس، مهاجم یوونتوس با 4. 5‌میلیون یورو در جایگاه سوم دیده می‌شود.
زولا بیکار می‌ماند، ایتالیا نمی‌رود
جان فرانکو زولا، یکی از اسطوره‌های چلسی اعلام کرد برخلاف شایعات موجود کار در انگلیس را به مربیگری در زادگاهش ترجیح می‌دهد. این ایتالیایی که اواسط و اواخر دهه 90 نقش مهمی در موفقیت چلسی در جام‌های اروپایی داشت در پاسخ به سؤالی درباره آینده کاری‌اش حرف‌های جالبی زد: «اولویت کاری من برای آینده فوتبال انگلیس است. اگر تیمی در انگلیس پیدا نکنم، ترجیح می‌دهم فعلا کنار باشم و کاری انجام ندهم.»
فاولر، رقیب کی‌روش
رابی فاولر، یکی از اسطوره‌های تاریخ لیورپول به رقیب کی‌روش برای مربیگری در لیدز یونایتد تبدیل شده است.  فاولر که چند روز قبل بیستمین سالگرد رقم زدن سریع‌ترین هت‌تریک تاریخ فوتبال انگلیس را جشن گرفت، پس از ترک لیورپول مدت کوتاهی در لیدزیونایتد بازی کرد و ظاهرا به مربیگری در این باشگاه یورکشایری علاقه‌مند است. او برای مربیگری در این تیم درخواست هم فرستاده است.
رفع تعلیق با بازگرداندن رئیس فدراسیون
 فیفا تا دو روز پیش به فدراسیون فوتبال مهلت داده تا با انجام اقدامات موردنظر عالی‌ترین نهاد تصمیم‌گیری فوتبال دنیا از خطر تعلیق نجات یابد که این فدراسیون هم حرف گوش‌کن نشان داد و رئیس فدراسیون را به محل کارش بازگرداند. اخیرا فیفا به‌دلیل دخالت سیاسی‌ها در امور فوتبال، فدراسیون فوتبال نیجریه را تهدید به تعلیق کرده بود.
مسی، نام ممنوعه در روساریو
اداره ثبت احوال شهر روساریو آرژانتین به دلیل آنچه «جلوگیری از سردرگمی» نامید، انتخاب نام لیونل برای فرزندان تازه متولدشده زادگاه مسی اسطوره‌ای را ممنوع اعلام کرد! از زمان شهرت مسی، عده زیادی از مردم شهر نام فرزند متولدشده خود را لیونل گذاشتند تا به این طریق ارادت خودشان را به او اعلام کنند اما حالا از آنجایی که لیونل‌های زیادی در روساریو وجود دارند، اداره ثبت احوال شهر اعلام کرده به قصد سردرگم نشدن اعضای یک فامیل بر اثر تعدد نام لیونل از انتخاب این نام روی نوزادان جلوگیری می‌کند.


تعداد بازدید :  196