شماره ۳۷۷ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۰ شهريور
صفحه را ببند
پیام شهروند
سامانه پیام کوتاه : 3000097

  سلام. لطفا یادداشت آقای پورمحمدی درمورد عابربانک‌ها را پیگیری کنید. نمی‌دانم چرا تکنولوژی فقط درکشور ما بلای جان مردم است و به ضرر آنها کار می‌کند. آیا کسی پاسخگو هست یا این‌هم مانند روغن پالم و... ماستمالی می‌شود؟!
شهروند: ظاهرا بانک مرکزی وقت پاسخگویی ندارد.
 هم‌اکنون برای تعویض سند دفترچه‌ای مالکیت به سند تک‌برگی در اداره ثبت  30 روز کاری منظور شده که این سازمان پاسخ‌ متقاضیان را پس  از  45 روز می‌دهد. درحالی‌که اداره ثبت می‌تواند با سیاست‌گذاری و مدیریت عوامل مسئول و گماردن کارمندان شاغل در اداره در شیفت عصر با توجه به زمان نیاز اسناد مورد درخواست متقاضیان که در بدو تقاضا در فرم مربوطه اعلام می‌نمایند هزینه پاسخ استعلام‌ها یا اسناد را با توجه به اعلام زمان نیاز متقاضی متغیر دریافت نماید. مثلا اگر در حال حاضر برای صدور سند تک‌برگی در یک‌ماه کاری x ریال دریافت می‌کند برای ارایه پاسخ در هفته اول (x2) ریال، هفته دوم (x3) ریال، هفته سوم(xx) ریال و هفته آخر همان x ریال فعلی را از متقاضیان دریافت نماید، با این روش مشکلات متقاضیان به حداقل رسیده و مزایای زیر نیز نصیب طرفین می‌گردد. ابراهیم عابدی
شهروند: دوست عزیز! این پیشنهادها در صورتی که عزم جدی برای تسریع کار مردم وجود داشته باشد عملی است ولی آیا چنین عزمی وجود دارد؟


تعداد بازدید :  183