شماره ۸۰۷ | ۱۳۹۴ پنج شنبه ۲۰ اسفند
صفحه را ببند
سرقت‌هاي زنجيره‌ای 2 زن از طلافروشي‌هاي كشور

شهروند| دو زن جوان كه با شگردي خاص از مغازه‌هاي طلافروشي در 13 شهر كشور سرقت كرده بودند، در عمليات كارآگاهان پليس «زرنديه» دستگير شدند.
از چندي پيش با توجه به وقوع سرقت‌هايي از چندين طلافروشي در شهرهاي مختلف كشور، مشخصات سارقان كه دو خانم جوان بودند در اختيار كارآگاهان پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت.
در برنامه‌ريزي‌هاي پيشگيرانه پليس شهرستان، آموزش‌هاي لازم به كليه طلافروشي‌هاي سطح شهر ارایه شد تا اين كه سرانجام در چند روز گذشته، فروشنده يكي از واحدهاي صنفي طلافروشي حضور مشكوك دو خانم جوان را به مركز فوريت‌هاي پليس 110 اعلام كرد. بلافاصله تيمي از كارآگاهان پليس شهرستان براي بررسي موضوع به محل اعزام شدند و در تحقيقات اوليه مشخص شد كه دو خانم جوان سارقان تحت تعقيب پليس هستند.
بلافاصله با همكاري شهروندان هر دو نفر شناسايي و دستگير و براي تكميل تحقيقات به يگان انتظامي منتقل شدند.
دو زن جوان در اعترافاتشان گفتند كه با سفربه  شهرهاي مختلف در طلافروشي‌ها حضور پيدا می‌كردند و در لحظه‌ای كوتاه از غفلت متصدي فروش استفاده كرده و با ترفندي خاص طلاجات را سرقت می‌كردند كه در ساعات حضورشان در زرنديه دستگير می‌شوند. متهمان پرونده تاكنون در گفته‌هاي خود معترف شده‌اند كه در شهرهاي تهران، اصفهان، كرج، رفسنجان، شهر قدس، خميني‌شهر، قزوين، رباط‌کريم، بهارستان، يزد، مهاباد، کرمان و شيراز سرقت‌هايي را انجام داده‌اند كه در مدت چند روز از دستگيري آنان تا كنون 20 نفر از شاكيان شناسايي شده‌اند. ارزش طلاجاتي كه سارقان تا كنون اعتراف كردند حدود دو ميليارد ريال ارزيابي شده است كه تكميل تحقيقات از آنان در حال انجام است. واحدهاي صنفي طلافروشي كه به اين روش از آنها سرقت شده است براي شناسايي متهمان می‌توانند از طريق تلفن 08645227752 با پليس شهرستان تماس بگيرند.


تعداد بازدید :  84