شماره ۸۰۵ | ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۸ اسفند
صفحه را ببند
صرفا‌جهت‌اطلاع!

 احتمال تغییر قوانین فوتبال| فیفا درنظر دارد برخی از قوانین انضباطی این ورزش را تغییر دهد. براین اساس امکان استفاده از 4 تعویض مورد بررسی قرار می‌گیرد و قرار است درصورت تصویب، خطای مدافع و خشونت بالا، باعث اخراج درشرایط تک به تک با دروازه‌بان شود. خطای هند هم تنها درصورت رخ دادن در صحنه‌های کلیدی مستوجب دریافت کارت زرد خواهد بود.
رالی فینال والیبال ادامه‌دار شد| تیم والیبال بانک سرمایه و پیکان برای دومین‌بار از دور نهایی لیگ‌برتر دیروز به مصاف هم رفتند. این دیدار که بدون حضور تماشاگران دو تیم برگزار می‌شد، با نتیجه 3 بر صفر به سود بانک سرمایه به پایان رسید. بدین ترتیب سرمایه و تیم پیکان هر دو یک برد از مجموع دو بازی کسب کردند. برنده 3 دیدار از 5 مسابقه رودرروی دو تیم به‌عنوان قهرمان لیگ معرفی می‌شود.
قتل به خاطر رونالدو و مسی| طبق گزارش پلیس، دو جوان نیجریه‌ای درجشن تولد درباره ستارگان ر‌ئال‌‌ماد‌رید و بارسلونا بحث می‌کرد‌ند که کابالی، برگزار‌کننده این جشن و هو‌اد‌ا‌ر رونالدو، یک لیوان را به سمت انوابرا 24ساله که هو‌اد‌ا‌ر مسی بود، پرتاب کرد اما لیوان به او برخورد نکرد و به دیوار اصابت کرد. سپس طرفدار مسی از تکه‌های لیوان شکسته را برداشت و گردن دوستش (هوادار رونالدو) را برید و او را به قتل رساند.
حرکت جوانمردانه یک شطرنح باز| بعد از اینکه روز گذشته آرین غلامی،‌قهرمان 41 ساله شطرنج روز یکشنبه به همراه خانواده اش در اعتراض به خط خوردنش از تیم ملی مقابل درب این فدراسیون تحصن کرده بود، مسعود
صادق پور که به تیم ملی دعوت شده بود، در حرکتی جوانمردانه به نفع غلامی از حضور در تیم ملی انصراف داد تا راه برای این شطرنج باز 41 باز شود و حاشیه های این رشته به پایان برسد.


تعداد بازدید :  218