شماره ۸۰۵ | ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۸ اسفند
صفحه را ببند
آژير

سقوط اتوبوس کارگران پتروشیمی در عسلویه
شهروند| اتوبوس مخصوص جابه‌جایی کارگران پتروشیمی مخازن سبز از ارتفاع ۱۰ متری سقوط کرد و 36 مصدوم برجا گذاشت. صبح دوشنبه در یکی از پتروشیمی‌های مستقر در پارس جنوبی، حادثه‌ای تلخ برای 36 نفر از کارگران رقم خورد. گفتنی است ساعت ۷ صبح روز دوشنبه یکی از اتوبوس‌های فرسوده مخصوص جابه‌جایی کارگران پتروشیمی مخازن سبز در عسلویه با 36 نفر کارگر بر اثر نقص فنی در سیستم ترمز اتوبوس از ارتفاع ۱۰ متری در پتروشیمی انتخاب، سقوط کرد. براساس گزارش‌های ارسالی همه مسافران این اتوبوس که 36 نفر بوده‌اند به‌شدت مجروح شدند که بلافاصله با استفاده از ۱۵ آمبولانس زخمی‌ها را به بیمارستان عسلویه منتقل کردند. معاون سیاسی - اجتماعی فرماندار عسلویه با اشاره به سقوط اتوبوس حامل کارگران در عسلویه که صبح دیروز اتفاق افتاد، گفت:  36 مصدوم این حادثه به بیمارستان اعزام شدند. محسن بهادری با تایید خبر سقوط اتوبوس در عسلویه اظهار داشت: اتوبوس حامل 36 کارگر از کارگران یکی از شرکت‌های پیمانکاری در پارس‌جنوبی بوده است. وی افزود: براساس گزارش‌های رسیده، دلیل سقوط اتوبوس از ارتفاع 6 متری، بریدگی ترمز اتوبوس بوده که راننده موفق به کنترل اتوبوس نشده است. معاون سیاسی - اجتماعی فرماندار عسلویه خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از وقوع حادثه، اورژانس و فوریت‌های پزشکی به محل اعزام شدند و مصدومان را به بیمارستان اعزام کردند. بهادری تصریح کرد: هم‌اکنون عملیات درمانی روی مصدومان ادامه دارد و امیدوار هستیم همه مصدومان با سلامت مرخص شوند.

سوختگی 80‌درصد نوعروس 18 ساله
باشگاه خبرنگاران| دختر 18ساله در آستانه عروسی‌اش بر اثر بی‌احتیاطی دچار سوختگی 80‌درصد شد.  عروس جوانی که هفته آینده قرار بود مراسم ازدواجش را برگزار کند، به علت سوختگی شدید راهی بیمارستان شد. این دختر 18ساله ساوه‌ای بعد از چیدمان وسایل جهیزیه و درحالی ‌که شیر گاز بخاری درست بسته نشده بود، هنگامی که قصد استراحت داشت، اقدام به خاموش کردن کلید برق می‌کند که بلافاصله واحد مسکونی منفجر و دختر جوان دچار سوختگی 80‌درصد شده و به بیمارستان ولی‌عصر اراک منتقل می‌شود. درحال حاضر این دختر جوان در بخش سوختگی بیمارستان بستری و تحت درمان قرار دارد.

مامور پلیس نجات بخش جان یک بیمار
مامور پلیس، جان بیمار در راه مانده را نجات داد. یكی از شهروندان هنگام مسافرت با خودروی خود، به نقص فنی پیش آمده در سیستم خودرو، دركنار جاده متوقف می‌شود. همسر این شهروند به علت داشتن بیماری «ام‌اس» حالش نامساعد می‌شود و شدیدا به دارو نیاز پیدا می‌كند. در این هنگام یكی از ماموران پلیس كه با یك موتورسیكلت درحال عبور از آن محل بود، با دیدن خودرو توقف و پس از جویاشدن ماجرا از راننده خودرو،‌ اقدام به كمك به این دو شهروند می‌كند. این مامور فداكار ابتدا در هوای سرد با موتورسیلكت اقدام به تهیه داروی تنفسی از داروخانه برای همسر بیمار راننده این خودرو كرده و سپس در رفع نقص خودرو، وی را كمك می‌كند. این شهروند با بیان اینكه نجات جان همسرش را مدیون فداكاری این پلیس وظیفه‌شناس است، از اقدام خداپسندانه مامور فداكار تقدیر و تشكر كرد.

 


تعداد بازدید :  300