شماره ۳۷۷ | ۱۳۹۳ پنج شنبه ۲۰ شهريور
صفحه را ببند
یادگیری با بازی‌های سرگرم‌کننده
شش اپلیکیشن جذاب برای کودکان

گروه اقتصادی شهروند| علاقه افراطی بچه‌های نسل جدید به دنیای فناوری برای بسیاری از پدر و مادرها نگران‌کننده شده است اما با کمی هوشمندی می‌توان فرزندان را به ابعاد سازنده این دنیای جذاب و گسترده هدایت کرد. درحال‌حاضر اپلیکیشن‌های زیادی برای کودکان طراحی شده است که با نصب آنها روی گوشی تلفن‌همراهتان می‌توانید کودکان را به نحو موثرتری سرگرم کنید. در این‌جا تعدادی از این اپلیکیشن‌ها را به شما معرفی می‌کنیم.  
AniWorld در این اپلیکیشن هم بچه‌ها می‌توانند با حیوانات مختلف آشنا شوند. این اپلیکیشن امکانات متنوع‌تری دارد مثلا این‌که بچه‌ها می‌توانند به حیوانات غذا دهند و شاهد رشد آنها باشند.  
Math Attack این اپلیکیشن بچه‌ها را به شیوه جذابی وارد دنیای ریاضیات می‌کند. بچه‌ها در این محیط می‌توانند بازی‌های جالب ریاضی داشته باشند و با محاسبات ساده سرگرم شوند.  
Steamy Window در این محیط بچه‌ها می‌توانند با دمیدن به صفحه موبایل آن را تبدیل به یک شیشه بخار گرفته کنند و سپس روی شیشه بخار گرفته، نقاشی کنند. این کار می‌تواند خلاقیت بچه‌ها را تقویت کند.  
Talking Tom Cat اگر می‌خواهید از دست بچه بازیگوشتان مدت کوتاهی خلاص شوید، می‌توانید این اپلیکیشن را روی گوشی‌تان نصب کنید. یک گربه بانمک به نام تام در این اپلیکیشن همبازی کودک شما می‌شود. او می‌تواند هر جمله‌ای که کودکتان می‌گوید، تکرار کند و از دست او غذا بخورد.  
0-10 Numbers در این اپلیکیشن 11 عدد مهربان با کودک شما صحبت می‌کنند و شمارش اعداد 0 تا 10 را با زبان انگلیسی به فرزند شما آموزش می‌دهند.   
بچه‌ها الفبا!  بچه‌ها الفبا، یک اپلیکیشن فارسی برای نونهالان است. بچه‌ها در این محیط می‌توانند با تصاویر رنگی و جذاب، الفبای فارسی را یاد بگیرند و تمرین و تکرار کنند. 


تعداد بازدید :  164