شماره ۳۷۶ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۹ شهريور
صفحه را ببند
ژیان قاتل، مارادونای هتاک

گروه ورزش| تنها قبل از این‌که حسرت خوردن 4 تیم ایتالیایی بابت کمتر بودن دستمزد کل بازیکنانشان نسبت به درآمد مسی و رونالدو تمام شود، جدیدترین پرونده مارادونا باز می‌ماند و مایکون می‌تواند درباره تصمیم اعلام شده از سوی مدیربرنامه‌هایش مبنی بر خداحافظی از تیم ملی بزریل تجدید نظر کند.
جنجال مارادونا
مارادونا در کرواسی هم دست از حاشیه‌سازی برنمی دارد.  اسطوره فوتبال دنیا درحال مستی با چند ناشناس درگیر شد و درحالی‌که مشغول سنگ‌پرانی بود با رکیک‌ترین الفاظ، سرخیو آگوئرو، فوتبالیست هموطن و داماد سابق خود را مورد خطاب قرارداد.  یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال در یک رستوران بود که ناگهان با شنیدن نام آگوئرو از طرف یکی از مشتریان رستوران برافروخته شد و با فریاد و ناسزا خطاب به داماد سابقش به سمت در خروجی رفت.
خداحافطی مایکون
خط‌خوردن مایکون، مدافع راست برزیل از اردوی زردپوشان بیش از آنچه تصور می‌شد، جنجال به پا کرد و حالا صحبت از ناراحتی این بازیکن و احتمال خداحافظی او از سلسائو به گوش می‌رسد.  شایعات از اخراج بی‌دلیل او از اردوی تیم‌ملی برزیل حکایت می‌کند. اما هنوز توضیحی درباره این اقدام ارایه نشده است. براین اساس اگر او واقعا قصد خداحافظی داشته باشد، از فوتبال کناره‌گیری می‌کند و تنها از تیم‌ملی برزیل جدا نمی‌شود.
مسی و رونالدو، برتر از ایتالیایی‌ها
گزارشی تکان‌دهنده ثابت می‌کند حقوق مجموع 4 تیم فصل جاری سری‌آ، کمتر از دریافتی مسی و رونالدو است. مجموع کل حقوقی که هر یک از 4 تیم پایین جدول، یعنی کیه‌وو، کالیاری، چزنا و امپولی می‌دهند از حقوقی که رئال‌مادرید به کریستیانو رونالدو می‌دهد(18‌میلیون یورو پس از کسر مالیات) کمتر است.  این درحالی است که حقوق لیونل مسی، فوق‌ستاره آرژانتینی حتی از این هم بیشتر است؛ 20‌میلیون یورو در‌سال پس از کسر مالیات.
ته‌وس و مظنونان دستگیر شده
ماجرای ربودن پدر کارلوس ته‌وس ختم به خیر شد.  3 مرد و یک زن در رابطه با حادثه‌ای که در تاریخ 29 جولای‌سال جاری (7مرداد) رخ داد، دستگیر شده‌اند. در آن حادثه چند آدم ربا سگوندو ته‌وس را ربودند و پس از دریافت رقمی قابل توجه از مهاجم پیشین منچسترسیتی، پدر او را آزاد کردند. یکی از مظنونان دستگیرشده، پسری 22ساله است که حضورش در ماجرای ربودن پدر ته‌وس قطعی شده. سگوندا ته‌وس 8 ساعت پس از ربوده شدنش در بامداد 29 جولای در مسیر منزل خود، درست در آستانه سفر فرزندش به آرژانتین برای پیگیری ماجرا، آزاد شد.
ستاره غنا، قاتل است
مرگ یک خواننده غنایی که با لقب کاسترو شتاحته می‌شد به دلیل تصادف جت اسکی نبود و احتمالات جدید از احتمال به قتل رسیدن این شخص توسط آساموآ ژیان، ستاره تیم‌ملی غنا می‌گوید. این اتفاق ژوئن گذشته رخ داد و تحقیقات حدید پلیس از قاتل بودن ژیان حکایت می‌کند. ژیان سعی می‌کند نقش داشتن در کشته شدن دوست سابقش را تکذیب کند؛ هرچند باید دید تحقیقات نهایی در مورد این پرونده چه نتیجه‌ای در بر خواهد داشت. 


تعداد بازدید :  259