شماره ۳۷۶ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۹ شهريور
صفحه را ببند
حاشیه

مساله‌ای که والیبالیست‌ها کشف کردند
2 باشگاه با نام «پرسپولیس»
داستان‌های مالکیت باشگاه پرسپولیس از سال‌ها پیش مطرح بوده و حتی در زمان مدیریت محمدحسن‌انصاری‌فرد به خاطر همین مشکلات برای مدتی نام باشگاه به «پیروزی» تغییر پیدا کرد. حالا پس از شکایت والیبالیست‌های باشگاه پرسپولیس بابت مطالبات خود، ابهام‌های جدیدی دراین‌باره به وجود آمده است. داود آهنگری، سرمربی سابق تیم والیبال پرسپولیس در این خصوص گفته است: «داستان بسیار جالب است، ما فکر می‌کردیم عضو باشگاه اصلی پرسپولیس هستیم اما بعدها فهمیدیم که باشگاهی که ما در آن فعالیت می‌کردیم، مدیرعاملش رویانیان نیست و با مدیریت فردی به نام وفایی اداره می‌شود. خیلی جالب است که همزمان دو باشگاه پرسپولیس با هم فعالیت می‌کردند.»

افتخاری بزرگ برای داوری ایران
فغانی، قاضي فینال لیگ قهرمانان
در روزهایی که انتقاد از عملکرد داوران در لیگ برتر فوتبال ایران بسیار داغ شده است،  کنفدراسیون فوتبال آسیا افتخار بزرگی را نصیب برترین تیم داوری ایران کرده و قضاوت در فینال لیگ قهرمانان آسیا را به آنها داده است. بر این اساس علیرضا فغانی به‌عنوان داور وسط و حسن کامرانی‌فر و رضا سخن‌دان به‌عنوان کمک داور باید دیدار فینال لیگ قهرمانان را که میان دوتیم از بین الهلال عربستان، العین امارات، سئول کره‌جنوبی و وسترن سیتی استرالیا برگزار می‌شود، داوری کنند. گفتنی است، این مسابقه در هفته سوم مهرماه برگزار می‌شود.

دردسرهای ادامه‌دار کارت‌های معافیت جعلی
گواهینامه خاطیان پس گرفته می‌شود!
 پس از مشخص شدن نام 10 بازیکنی که کارت معافیت آنها از سوی سازمان نظام وظیفه باطل شده است، حالا این ماجرا وارد فاز جدیدی شده است. با توجه به این‌که طبق قوانین راهنمایی و رانندگی اخذ گواهینامه نیاز به مشخص شدن وضع نظام‌وظیفه افراد دارد، دیروز سردار اسکندر مؤمنی، رئیس پلیس راهور خبر از بررسی گواهینامه رانندگی بازیکنان خاطی فوتبال داد. او عنوان کرد: «  با افرادی که از راه غیرقانونی گواهینامه گرفته‌اند برخورد می‌شود؛ البته ممکن است برخی در دوران تحصیل یا پیش از صدور کارت معافیت از خدمت، گواهینامه خود را دریافت کرده باشند.»  

نامه عجیب باشگاه استقلال به سازمان بازرسی
مدیران قبلی، مدارک را دزدیده‌اند!
 نمایندگان سازمان بازرسی چندروز پیش با حضور در محل باشگاه استقلال به بررسی مدارک و اسناد مالی و همچنین موارد دیگر این باشگاه پرداخته که طی آن پس از اعلام نتیجه مدعی شدند که مدارک باشگاه استقلال ناقص است و تمامی اسناد باید به‌صورت کامل به سازمان بازرسی کل کشور ارایه شود. بهرام افشارزاده و اعضای هیأت‌مدیره باشگاه استقلال طی نامه به علی فتح‌الله‌زاده مدیریت این باشگاه و دیگر اعضای هیأت‌مدیره پیشین اعلام کردند که طی یک هفته این مدارک باید به دست مسئولان جدید این باشگاه برسد. پندار توفیقی، عضو هیأت‌مدیره باشگاه استقلال در این‌خصوص می‌گوید: «وقتی ما باشگاه را تحویل گرفتیم نواقصی در آن وجود داشت و متوجه شدیم برخی مدارک و حتی جام‌ها از باشگاه ربوده شده‌اند! ما در وهله اول می‌خواهیم همه چیز دوستانه رد و بدل شود اما اگر به نتیجه نرسیم، اقدام دیگری می‌کنیم.»


تعداد بازدید :  273