شماره ۳۷۶ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۹ شهريور
صفحه را ببند
... کاهش دید افقی در خوزستان

براساس نقشه‌های پیش‌یابی هوا‌شناسی طی ۲ روز آینده در جنوب استان سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان و برخی نقاط استان هرمزگان و شرق و جنوب فارس در ساعات بعد از ظهر تا اوایل شب افزایش ابر، وزش باد، رگبار یا رعد و برق پیش‌بینی می‌شود. از سوی دیگر طی امروز چهارشنبه و فردا پنج شنبه، به سبب افزایش سرعت وزش باد، پدیده گرد و خاک و کاهش دید افقی در استان‌های ایلام، خوزستان و بوشهر دوراز انتظار نیست. امروز و فردا خلیج فارس مواج بوده و برای روزهای پنجشنبه و جمعه در نوار شرقی خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.
آسمان تهران امروز چهار‌شنبه صاف و در پاره‌ای نقاط همراه با وزش باد در ارتفاعات افزایش ابر پیش‌بینی می‌شود. همچنین حداقل و حداکثر دما در این روز به ۲۵ و ۳۶ درجه سانتی‌گراد بالای صفر می‌رسد. در روز پنجشنبه آسمان تهران صاف و گاهی وزش باد و در ارتفاعات افزایش ابر پیش‌بینی شده است و حداقل و حداکثر دما در این روز ۲۴ و ۳۵ درجه می‌شود.
طی هفته گذشته استان‌های اردبیل و چهارمحال‌وبختیاری، خنک‌ترین و استان‌های خوزستان و بوشهر گرم‌ترین استان‌های ایران بوده‌اند. در شبانه روز گذشته بین مراکز استان‌ها، اهواز با ۴۴ درجه سانتی‌گراد و شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری هنگام شب با حدود ۵ درجه سانتی‌گراد، گرم‌ترین و خنک‌ترین شهرهای کشور بودند.

 


تعداد بازدید :  257