شماره ۳۷۶ | ۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۹ شهريور
صفحه را ببند
خبر

مرضیه برومند: با این‌که پول نداریم ولی خوشبختانه همه چیز آرام است
مرضیه برومند می‌گوید: امسال قرار است آثار جوانانی که کارهای آنها برای حضور در جشنواره عروسکی رد شده، هم میهمان جشنواره باشند و از طریق به صحنه بردن اجرای آنها از زحماتشان قدردانی می‌شود. با این‌که پول نداریم ولی خوشبختانه همه چیز آرام است.
نشست خبری پانزدهمین جشنواره تئاتر عروسکی با حضور مرضیه برومند دبیر و پیمان شریعتی دبیر اجرایی جشنواره روز گذشته در سالن مشاهیر مجموعه تئاتر شهر برگزار شد.
در ابتدای این نشست، برومند با بیان این‌که فکر می‌کنم همه چیز برای برگزاری جشنواره آماده است، گفت: 4ماه سخت کار کردیم و در ابتدا مرحله انتخاب متن را داشتیم، من ترجیح دادم امسال همه گروه‌ها اجرا داشته باشند چراکه ممکن است یک متن نمایشی خوب باشد اما اجرا و کارگردانی خوبی نداشته باشد.  
برومند توضیح داد: به طورغیرمنتظره شاهد بودیم پنج‌کار توسط هیأت انتخاب برگزیده شد که در مرحله متن شرکت نکرده بودند و خیلی‌ها که کار آنها رد شده بود با تعجب می‌پرسیدند چگونه امکان دارد که متن ما تأیید شود ولی کار رد شده باشد و این بر می‌گردد به کارگردانی و اجرای متن‌ها که اهمیت زیادی دارد.

مستند «برزیل» به شایعات سفر هنرمندان پایان می‌دهد
سیدجواد ‌هاشمی از انتشار مستند سفر هنرمندان به برزیل در ایام برگزاری جام‌جهانی فوتبال 2014، در شبکه نمایش خانگی خبر داد.  
جواد ‌هاشمی کارگردان، بازیگر و تهیه‌کننده سینما با بیان این مطلب که به‌زودی مجموعه جذابی از مستند برزیل توسط شبکه نمایش خانگی به بازار عرضه می‌شود به مهر گفت:  برای گرفتن مجوز مستند برزیل به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درخواست داده‌ام که هنوز مجوز انتشار این اثر صادر نشده است.  
او ادامه داد:  این مجموعه مستند بی‌شک پاسخی به شایعه‌هایی است که تا به امروز نسبت به سفر بازیگران شده است.


تعداد بازدید :  280