شماره ۳۷۵ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۱۸ شهريور
صفحه را ببند
پیام شهروند
سامانه پیام کوتاه : 3000097

 یوسف (ع) می‌دانست تمام درها بسته است، اما به‌خاطر خدا، حتی به سوی درهای بسته دوید و تمام درهای بسته برایش باز شد. اگر تمام درهای دنیا هم به‌ رویت بسته شدند به سوی درهای بسته برو چون خدای تو و یوسف یکی است.
ﺳﻴﺪﻋﻠﻲ ﺑﻬﺸﺘﻲ _ ﭘﺎﺗﺎﻭﻩ
شهروند:   بسیار زیبا و بجا بود.  
 مگر نمى‌گويند در روز قيامت همه آدم‌ها با تمام اعضا و جوارح‌شان از قبر برمى‌خيزند و به حساب آنها رسيدگى مى‌شود؟ پس اهداى عضو چه معنى دارد؟! /جلالى از زنجان
شهروند:  تصدقت برم این هم از آن حرف‌ها بودها!!!
 به‌نام ادب. درصورت امكان يك تحليل روانشناسى از تماشاچي‌هاى ما در مقایسه با ديگر كشورها بدهید. چرا آنها با آرامش و بدون صداهاى آنچنانى بازى تماشا مي‌كنند اما ما نه! چه كمبودهایی در ما هست و در آنها نيست.
شهروند: البته آنها هم چنین بی‌خلا نیستند اما درست می‌گویید آنها اهل توهین به طرف مقابل نیستند یا چنین مساله‌ای به ندرت رخ می‌دهد. حتما دراین‌باره مطالبی تهیه خواهیم کرد.  
 با درود به خوانندگان و پرسنل شریف روزنامه پیشرو و آشنا به امر مقدس رسانه‌ای. آیا می‌دانیم که در هر ماه ارتباط ما با سایر کشورها فقط 16روز است و آن‌هم اگر به تعطیلات و بین‌التعطیلین برنخوریم. ما در ایران پنجشنبه و جمعه و سایر کشورها شنبه و یکشنبه تعطیلند! آیا راه‌حلی برای این معضل وجود ندارد؟ کارشناسان به این مورد پاسخ دهند و زیان‌های ناشی از این دوگانگی را محاسبه و اعلام نمایند.     
ناصر وجدانی_ تهران   
شهروند: نکته‌ای درست و البته مساله‌ای قدیمی است. سعی می‌کنیم آن را بررسی کنیم.  
 سال‌هاست گروهی می‌گویند حجاب را با زور نمی‌شود درست کرد و گروهی دیگر همچنان می‌خواهند با زور این کار را انجام دهند.  
شهروند: ظاهرا قرار است هرکس چاله خودش را پر کند، قرار نیست به حرف یکدیگر گوش کنیم!
  آقای روحانی گفت که عده‌ای به‌زور می‌خواهند بورسیه بگیرند و مدرک بگیرند، استاد دانشگاه شوند و به بچه‌های مردم درس بدهند. عجب نسلی پرورش خواهند داد!
شهروند: یاللعجب!!

 


تعداد بازدید :  163