شماره ۷۸۲ | ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۰ بهمن
صفحه را ببند
تا انتخابات

دو روحانی به نفع لیست ائتلاف اصولگرایان انصراف دادند
حجج اسلام حسین ابراهیمی و ناصر سقای بی‌ریا با اعلام حمایت از لیست ائتلاف اصولگرایان، از نامزدی در انتخابات مجلس انصراف دادند. به گزارش ایسنا، سقای بی‌ریا سخنگوی جبهه پایداری گفت: ما همان‌گونه که از پیش گفته بودیم که در هرشرایطی ملتزم به لیست  ائتلاف خواهیم بود، اکنون نیز اعلام می‌کنیم که به تصمیم ائتلاف پایبند هستیم.

مطهری: معیار قرار گرفتن در لیست صدای ملت حریت است
نماینده مردم تهران در مجلس با بیان این‌که لیست صدای ملت اوایل هفته آینده تهیه می‌شود، گفت: برای تهیه این لیست هیچ ائتلاف و بده‌بستانی با گروه‌های مختلف سیاسی و دولت نداریم. به گزارش تسنیم، علی مطهری تأکید کرد: برای قراردادن اشخاص در لیست یک‌سری معیارهایی داریم که این معیارها شامل مستقل‌بودن، وامدار افراد و گروه‌ها نبودن، حریت و آزادگی، توجه به حقوق مردم و حساسیت نسبت به مسائل فرهنگی و احکام اسلام است.

عارف : می‌توانیم در انتخابات اسفند پیروز شویم
رئیس شورایعالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: ما درهمه برنامه‌های خود، این جهت‌گیری‌ها را لحاظ کردیم و براساس این روند باورمان این بود که می‌توانیم در انتخابات اسفند ۹۴ پیروز شویم. محمدرضا عارف، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به انتخابات ۷ اسفندماه تأکید کرد: جریان اصلاحات با توجه به ضرورت ادامه مسیر و حفظ دستاوردهای‌ سال ۹۲ از دو‌سال گذشته حضور خود برای انتخابات ۹۴ را آغاز کرد.

آقامحمدی: از ۱۵۰ نامزد اصولگرای تهران برای انصراف تعهد گرفته شد
نماینده خرم‌آباد در مجلس با اشاره به امضای میثاق‌نامه در اتئلاف اصولگرایان درخصوص لزوم انصراف نامزدهایی که در فهرست قرار نمی‌گیرند، از انصراف خود از شرکت در انتخابات خبر داد. ابراهیم آقامحمدی به ایلناگفت:  این میثاق‌نامه درجلسه‌ای با حضور ۱۸۰ نامزد به امضا  رسید و در روزهای آینده باید منتظر انصراف ۱۵۰ نامزد دیگرباشیم.

 


تعداد بازدید :  338