شماره ۷۸۲ | ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۰ بهمن
صفحه را ببند
عدد خبر

11.9 درصد افزایش اجاره‌بها در پاییز 94

اجاره‌بهای مسکن در یک‌سال منتهی به پاییز امسال 11.9درصد، در شهرهای بزرگ 12درصد، شهرهای متوسط 11.1درصد و شهرهای کوچک 13.2درصد افزایش داشته است. براساس تازه‌ترین گزارش بانک مرکزی بهای اجاره در پاییز 94 در تمام استان‌های کشور افزایش داشته است. بیشترین میزان افزایش اجاره در استان‌های چهارمحال‌وبختیاری، مازندران و اصفهان بوده است.

700 دستگاه  پورشه، توسط زن فقیر روستایی وارد شد

علی بعیدی مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات گمرک اعلام کرد: برخی اظهارکننده‌ها پشت کارت‌های بازرگانی یک‌بار مصرف مخفی شده تا هویت اصلی آنها برای نپرداختن حقوق و عوارض گمرکی و تخلفات احتمالی آشکار نشود. به‌عنوان مثال در گزارش‌های گمرک متوجه شدیم زنی روستایی که سرمایه زندگی‌اش کمتر از 100هزارتومان بوده، با 256 فقره اظهارنامه بیش از 700 خودروی سواری پورشه وارد کرده است.

36 درصد رشد سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی در جهان

آنکتاد اعلام کرد: جریان سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی درجهان در سال ۲۰۱۵ با ۳۶ درصد افزایش نسبت به سال قبل از آن به 1.7تریلیون دلار رسید که این رقم بالاترین میزان از بحران مالی سال‌های 2008 و 2009 تاکنون به شمار می‌رود. براساس این گزارش 90درصد افزایش سرمایه‌گذاری‌های خارجی متعلق به کشورهایی با اقتصاد پیشرفته بوده است.

6 کشور  سهام پالایشگاه‌های خود را به ایران واگذار می‌کنند

حمید شریف‌رازی مدیرعامل شرکت ملی مهندسی و ساختمان نفت ایران از مذاکره با کشورهای مالزی، اندونزی، آفریقای‌جنوبی، سیرالئون، برزیل و هند برای مشارکت در ساخت و خرید سهام پالایشگاه‌های نفت‌خام خبر داد و گفت: به زودی یک هیأت مذاکره‌کننده برای تعیین جزییات کار به ایران
می‌آید.


تعداد بازدید :  317