شماره ۷۸۲ | ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۰ بهمن
صفحه را ببند
صرفا‌جهت‌اطلاع!

خداحافظی استقلالی‌ها از اینستاگرام| تساوی استقلال تهران با همنام اهوازی‌اش که در انتهای جدول قرار دارد باعث حمله هواداران به صفحات شخصی بازیکنان استقلال و استفاده از الفاظ رکیک در اینستاگرام شد. به همین دلیل بازیکنان این تیم تصمیم گرفتند از اینستاگرام با یک اقدام هماهنگ خداحافظی کنند. تنها بازیکنی که صفحه‌اش همچنان باز است، مهدی رحمتی است که روز گذشته در پستی به توهین‌های هواداران اعتراض کرد.
اعتراض ملوان به رئیس‌جمهوری به خاطر ناداوری‌| مسعود رضاییان، مدیرعامل باشگاه ملوان با ارسال نامه‌ای به علیرضا اسدی، دبیرکل فدراسیون فوتبال نسبت به ادامه‌دار بودن ناداوری‌ها علیه تیمش اعتراض کرد. در بخشی از این نامه آمده است: «اگر این اشتباهات مشکوک باز هم در دیدارهای ملوان پیش بیاید، موضوع را از طریق مراجع بالاتر و نمایندگان محترم مجلس و حتی با ارسال نامه به ریاست‌جمهوری پیگیری خواهیم کرد.» در پاسخ به این نامه فریدون اصفهانیان، رئیس کمیته داوران اعلام کرد اگر ملوان مدرکی دال بر تبانی دارد، ارایه کند.
خروج سارا عبدالملکی ازICU | علی‌اکبر عبدالملکی پدر سارا عبدالملکی، ملی‌پوش راگبی بانوان که دچار سانحه رانندگی شده بود، از انتقال دخترش به بخش عمومی و خارج شدن از ICU خبر داد. او در این‌باره اظهار داشت: «پزشک وی در آخرین معاینه‌ای که داشت، اعلام کرد خدا را شکر حال سارا بهتر شده و پزشک دستور انتقال به بخش را صادر کرد. البته دخترم هنوز هم مشکل تنفسی و ریه‌ای دارد که به خاطر وارد شدن استخوان‌های دنده به داخل ریه است.»
جدایی بکام از ویکتوریا| طبق گزارش روزنامه‌های انگلیس، دیوید بکام، ستاره سابق منچستریونایتد با همسرش، ویکتوریا بر سر جدایی به توافق رسیده‌ است. این طلاق در صورت تحقق، خرجی 250‌میلیون پوندی روی دست دومین بازیکن برتر‌ سال 1999 جهان می‌گذارد. حضور تنهای ویکتوریا در نیویورک به این شایعات دامن زده است؛ هر چند «بکس» برای حفظ ظاهر هم که شده در محافل خصوصی به تکذیب ماجرا پرداخته است.


تعداد بازدید :  150