شماره ۷۸۲ | ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۰ بهمن
صفحه را ببند
شگفتی

نجات خانواده‌ای از سقوط در گودال
بومیان شهر تروجیلو در پرو سه نفر از اعضای یک خانواده را از مرگ نجات دادند. تصاویر منتشرشده از لحظه نجات اعضای این خانواده نشان می‌دهد آنها سوار بر خودرویشان بودند که ناگهان کف خیابان دهان باز کرده و اتومبیل با همه سرنشینانش درون گودالی سرنگون شده است. عابران نیز بلافاصله با احتیاط زیادی به لبه گودال نزدیک شده‌اند و یکایک سرنشینان را از خودرو بیرون کشیده‌اند. مردم با بستن طناب به در خودرو از هر سه تن خواسته‌اند با گرفتن طناب تعادل خود را حفظ کنند و از خودرو خارج شوند. ماریسون مرسدس پدر خانواده که همراه خانواده‌اش از درون گودال نجات یافته است، می‌گوید لحظه‌ای وحشتناک بود، زمین زیر خودرویمان ناگهان شکافته شد و ما به درون آن سقوط کردیم. من به همراه همسر و فرزند دوساله‌ام درون خودرو بودیم که خوشبختانه نجات‌مان دادند. کارشناسان می‌گویند بارندگی‌های شدید طی هفته‌ گذشته می‌تواند عامل ریزش بخشی از خیابان شود و یک گودال بزرگ به وجود بیاورد.

حمله پلنگ به مدرسه‌ای در هند
یک پلنگ وحشی به مدرسه‌ای درهند هجوم برد و 5نفر را زخمی کرد. یک قلاده پلنگ روز یکشنبه با پرش از روی دیوار یک مدرسه خصوصی وارد این مدرسه شده و به دانش‌آموزان حمله کرده است. دوربین‌های مداربسته از لحظه ورود پلنگ فیلم گرفته‌اند که جریان حمله را نشان می‌دهد.
به گزارش پلیس پلنگ ابتدا به مردی در نزدیکی استخر مدرسه حمله کرده و سپس دیگران را مجروح کرده تا این‌که مسئولان جنگلبانی طی عملیاتی این پلنگ را گرفته‌اند. حمله پلنگ‌ها در هند طی سال‌های گذشته بسیار زیاد بوده و در این حملات چند نفر کشته و زخمی شده‌اند.

 


تعداد بازدید :  167