شماره ۷۸۲ | ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۰ بهمن
صفحه را ببند
کوتاه از جشنواره

پردیس سینمایی کورش از ابتدای برگزاری سی‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر مراسم فرش قرمزی را برگزار کرده است که براساس آن بهترین بازیگر مرد و زن، بهترین کارگردان، بهترین فیلم و بهترین نقش از نگاه مخاطبانی که در پردیس سینمایی کورش به دیدن فیلم‌های این دوره از جشنواره می‌نشینند، انتخاب می‌کند. تا این لحظه فیلم سینمایی «ابد و یک روز» به کارگردانی سعید روستایی که در بخش «نگاه نو» و «سودای سیمرغ» حضور دارد، بعد از گذشت ۸ روز از برگزاری این جشنواره بیشترین آرای مردمی را در این پردیس از آن خود کرده است.

 مسعود ردایی تهیه‌کننده و پرویز شهبازی کارگردان فیلم «مالاریا» درباره لغو نشست خبری این فیلم بیان کردند که از چند روز پیش به دبیرخانه اعلام کرده بودند که برای نشست در برج میلاد حضور پیدا نخواهند کرد.

 عزت‌الله ضرغامی رئیس سابق سازمان صداوسیما ۱۸ بهمن ماه در پردیس سینمایی کورش به تماشای فیلم «سیانور» ساخته بهروز شعیبی نشست.

 انیمیشن سینمایی ناسور نخستين انیمیشن سینمایی با موضوع سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) است که با بهره‌گیری از مقتل نفس‌المهموم مرحوم شیخ عباس قمی و با بهره‌گیری از حداکثر امکانات موجود در ایران و دنیا و با بیانی ساده و گرافیکی نوآورانه و جذاب برای نسل نوجوان و بزرگسالان ساخته شده و در جشنواره فجر در کاخ مردمی جشنواره فیلم فجر امسال، دوشنبه، ۱۹ بهمن‌ماه ساعت ۱۵ رونمایی شد.


تعداد بازدید :  169