شماره ۷۸۲ | ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۰ بهمن
صفحه را ببند
جشنواره فيلم فجر در روز هفتم، روزي بي‌نشست را تجربه كرد
لغوهاي پي درپي

شهروند| ديروز روز عجيب و غريبي درجريان برگزاري جشنواره فيلم فجر رقم خورد. سه نشست از نشست‌هاي صبح فيلم‌هاي مربوط به شب قبل از آن لغو شد؛ «مالاريا» به كارگرداني پرويز شهبازي، «خماري» به كارگرداني داريوش غذباني و «دختر» به كارگرداني رضا ميركريمي. البته درباره لغو هركدام از نشست‌ها دلايلي مطرح شده كه تقريبا همگي ناموجه به نظر مي‌رسد. كارگردان و تهيه‌كننده فيلم «مالاريا» گفته‌اند از قبل به مسئولان جشنواره خبر داده بودند، رضا ميركريمي درباره لغو نشست فيلم «دختر» از اصحاب رسانه عذرخواهي كرد و عوامل فيلم «خماري» هم هيچ دليلي ارایه نكردند!
لغو نشست «مالاريا»
قبل از اكران فيلم تمام عوامل در برج ميلاد حضور داشتند اما مراسم فرش قرمز براي اين فيلم به درخواست كارگردان برگزار نشد. پيش از اين هم البته ابراهيم حاتمي‌كيا در فرش قرمز فيلم «باديگارد» شركت نكرده بود اما صبح روز بعد از آن يعني ديروز، نشست اين فيلم نيز لغو شد. تهیه‌کننده و کارگردان فیلم «مالاریا» درباره لغو نشست خبری این فیلم گفتند از چند روز پیش به دبیرخانه اعلام کرده بودند که برای نشست در برج میلاد حضور پیدا نخواهند کرد. اين نشست قرار بود روز گذشته در برج میلاد برگزار شود كه اين اتفاق نيفتاد و حاشیه‌هایی را درپی داشت و باعث دلخوری اصحاب رسانه شد. مسعود ردایی، تهیه‌کننده «مالاریا» درباره لغو نشست خبری این فیلم گفت: «ما ضمن احترام به اهالی رسانه و کسانی که همیشه حامی فیلم‌های پرویز شهبازی بوده‌اند، قصد داریم در آستانه اکران یک نمایش مستقل برای منتقدان و اهالی رسانه داشته باشیم و بعد از آن در نشستی به پرسش‌های خبرنگاران به‌طور جامع پاسخ خواهیم داد.»
لغو نشست «خماري»
نشست خبری فیلم «خماری» ساخته داریوش غذبانی هم بدون ارایه هیچ دلیلی از طرف عوامل این فیلم لغو شد. اين فيلم هم يكشنبه‌شب در برج ميلاد به نمايش درآمده بود و قرار بود صبح روز گذشته نشست برگزار شود اما دقايقي قبل از برگزاري، بدون ارایه هيچ دليلي لغو شد.
لغو نشست «دختر»
در اين ميان نشست فيلم «دختر» به كارگرداني رضا ميركريمي نيز لغو شد تا جشنواره فيلم امسال روزي بي‌نشست را تجربه كند. كارگردان اين فيلم، رضا ميركريمي هم درباره لغو نشست «دختر» دليل خاصي ارایه نكرد. او در گفت‌وگويي تنها به عذرخواهي از اصحاب رسانه بسنده كرد كه براي تهيه خبر و گزارش از نشست و همچنين ارسال عكس به رسانه‌ها در محل نشست حاضر شده بودند.

 


تعداد بازدید :  180