شماره ۷۸۲ | ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۰ بهمن
صفحه را ببند
از تالار چه خبر

ورود بانک‌ها به معامله اسناد خزانه اسلامی| امیر‌ هامونی مدیرعامل فرابورس گفت: ارزش بازار بدهی فرابورس ایران بالغ بر 12‌هزار‌میلیارد تومان است و فرابورس ایران به لحاظ حجم معاملات ثانویه در بازار اوراق با درآمد ثابت در منطقه منا (شمال آفریقا و خاورمیانه)، رتبه سوم را پس از ترکیه و مصر به خود اختصاص داده و از این منظر در جایگاه خوبی قرار داریم.
تطبیق استراتژی سازمان بورس با استانداردهای آیسکو| جلسه هم‌اندیشی مدیران ارکان بازار سرمایه و مدیران بازار سرمایه درخصوص نقشه استراتژی سازمان بورس و اوراق بهادار با حضور مدیران این سازمان و مدیران ارشد بازار سرمایه برگزار شد. محمد فطانت رئیس سازمان بورس اوراق بهادار دراین جلسه گفت: درنقشه استراتژی سازمان بورس و اوراق بهادار، استانداردهای آیسکو تطبیق داده شده و مدل سایر بورس‌ها نیز مورد مطالعه قرار گرفته است.
تفاهمنامه بورس تهران و سازمان تأمین‌اجتماعی| روح‌الله حسینی‌مقدم معاون ناشران و اعضای بورس تهران در نشستی درهمین خصوص گفت: درتفاهمنامه همکاری بین بورس و سازمان تأمین اجتماعی دو بحث اساسی ایجاد تسهیلات و خدمات کارشناسی و آموزشی مطرح شده است. سازمان تأمین‌اجتماعی خارج از بورس، سرمایه قابل توجهی دارد و هم‌اکنون دو یا سه هلدینگ با رویکرد تجمیع دارایی‌های خارج از بورس طراحی شده و با کمک این تفاهمنامه می‌توان این دارایی‌ها را به سمت بورس تهران سوق داد.


تعداد بازدید :  281