شماره ۳۷۵ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۱۸ شهريور
صفحه را ببند
آژیر

شبكه بزرگ سرقت خودرو در مشهد متلاشي شد
5تن از گردانندگان شبكه بزرگ سرقت خودرو در عمليات گسترده پليس مشهد دستگير شدند.  
در اجراي مرحله ديگري از طرح تشديد مبارزه با سرقت‌ها، پيگيري پرونده سرقت‌هاي سريالي خودروهاي سواري پرايد و پژو پارس در مشهد در دستور كار تيم‌هاي آگاهي سركلانتري شرق و غرب پليس مشهد قرار گرفت.
 تحقيقات گسترده پليس در اين رابطه حاكي از آن بود كه شبكه بزرگ سرقت در غرب و شرق مشهد گسترده و مرتكب سرقت‌هاي سريالي مي‌شوند، لذا تيم‌هاي آگاهي كلانتري طبرسي شمالي در مرحله اول اين عمليات ضربتي، مخفيگاه سارقان را در خيابان طبرسي شمالي 41 پاكسازي و با دستگيري سه تن از گردانندگان شبكه، 5 دستگاه خودروي پرايد که سارقان در حال اوراق كردن آن بودند به همراه مقادير زيادي لوازم و قطعات خودروهاي سرقتي و مقاديري مواد مخدر كشف  شد.
در دومين مرحله از اين عمليات غافلگيرانه تيم‌هاي آگاهي كلانتري الهيه تحقيقات خود را آغاز کردند و دو تن ديگر از گردانندگان شبكه را كه در مناطق قاسم‌آباد، بلوار لادن و پيروزي مشهد مرتكب سرقت خودروهاي پژو پارس مي‌شدند، دستگير كردند. متهمان اين پرونده با خودروهاي سرقتی، سيم و كابل برق شهري را هم می‌دزدیدند. با توجه به سرنخ‌هاي موجود، اين متهمان تاكنون بيش از يك‌ميليارد تومان سرقت سيم و كابل برق شهري داشته‌اند. پيشگيري از وقوع سرقت خودرو نيازمند مراقبت و هوشياري شهروندان و مالكان وسايل نقليه است چرا كه سارقان در اعترافات خود بارها بيان کردند خودروهايي را به سرقت مي‌بردند كه فاقد سيستم دزدگير بوده يا در مناطق تاريك و خلوت پارك شده بودند. پليس مشهد با افزايش گشت‌هاي تاميني و كنترلي خود جديت ويژه‌اي براي اجراي طرح مقابله با سرقت خودرو در دستور كار خود دارد.

واژگونی تانکر 28‌هزار لیتری تینریک تانکر 28‌هزار لیتری تینر در مسیر شاهرود سبزوار واژگون شد.
ساعت 20:40 شامگاه یکشنبه ستاد فرماندهی آتش‌نشانی شاهرود از واژگونی یک دستگاه تانکر حمل تینر در مسیر شاهرود به سبزوار مطلع شد و بلافاصله سه ایستگاه آتش‌نشانی از شاهرود به همراه عوامل اورژانس و پلیس‌راه راهی محل حادثه شدند. در این حادثه یک دستگاه تانکر هنگام حرکت به یک‌باره از مسیر اصلی خارج و واژگون شد و تینر در سطح معابر جاری شد که آتش‌نشانان بلافاصله پس از ایمن‌سازی محل تمام مایعات داخل تانکر را تخلیه کردند و راننده آسیب‌دیده نیز تحویل عوامل اورژانس شد. با توجه به حساسیت حادثه مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شاهرودهم در محل حاضر شد و عملیات را کنترل کرد و با استفاده از آب و کف از آتش‌سوزی احتمالی جلوگیری کردند. به گفته سخنگوی آتش‌نشانی کلانشهرهای کشور، تانکر واژگون شده با کمک جرثقیل به حالت اولیه بازگردانده شد و محل، تحویل عوامل راهور شد.


تعداد بازدید :  135