شماره ۳۷۵ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۱۸ شهريور
صفحه را ببند
کارگر چینی با بدشانسی روبه‌رو شد اما با خوش‌شانسی نجات یافت
خوش‌شانسی کارگر بدشانس

 شانس با با کارگر چینی یار بود  و با خوشانسی از چنگال مرگ گریخت. این کارگر جوان بعد از این‌که دچار برق‌گرفتکی شد و سقوط کرد و میله آهنی در سرش فرو رفت باز هم زنده ماند.  
کارگران ساختمانی حادثه همیشه در کمینشان است. آنها با خطرات مختلف دست و پنجه نرم می‌کنند و گاهی ممکن است در هنگام  کار کردن جانشان را از دست بدهند اما در این میان کارگرانی هم وجود دارند که با این‌که دچار حادثه‌ای تلخ می‌شوند اما شانس با آنها یار بوده و خطر از بیخ گوششان می‌گذرد.  درست مثل کارگر چینی به نام «لی» که در منطقه «زیگونگ» مشغول به فعالیت بود.  لی جوان در روز حادثه وقتی در حین جوشکاری بود دچار برق‌گرفتگی شد و بعد از دست دادن تعادلش سپس یک طبقه از ساختمان را سقوط کرد. اما این تمام اتفاقات نبود چرا که وقتی با زمین برخورد کرد یک میلگرد بعد از سوراخ کردن کلاه ایمنی که به سر داشت وارد جمجمه‌اش شد.  
همکاران لی که شاهد این وقوع این حادثه بودند وی را سریعا به بیمارستان رساندند و امیدوار بودند که زنده بماند. همکاران لی درباره حادثه به خبرنگاران گفتند: همه این اتفاق‌ها در کمتر از 10 ثانیه رخ داد. لی توسط پزشکان تحت معاینه قرار گرفت.   عکس‌های «x-ray» که از وی گرفته  شد، نشان داد که میلگرد به اندازه 5 سانتیمتر وارد سرش شد و ممکن است باعث آلودگی مغز و درنهایت مرگ این کارگر شود. اما از آنجایی که کارگر جوان شانس با او یار بود این مشکل بی‌دردسر به پایان رسید و میله پس از یک عمل جراحی از جمجمه او خارج شد.  این مرد حالا به‌عنوان بدشانس‌ترین و همچنین خوش شانس‌ترین کارگر چینی شناخته شده چرا که سه اتفاق وحشتناک پشت‌سر هم برای وی روی داده است اما از طرفی همه این حوادث تنها باعث آسیب‌دیدگی وی گشته و او می‌تواند چند روز دیگر به کار خود برگردد.  


تعداد بازدید :  87