شماره ۷۸۲ | ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۰ بهمن
صفحه را ببند
3 واحد تولیدی در شهرک صنعتی فاز 2 ارومیه به بهره‌برداری رسید

ارومیه - امیررضا علیار| همزمان با سومین روز از دهه فجر 3 واحد تولیدی ازجمله شرکت اروم تکسان صنعت، خط تولید کرکره‌برقی و در اتوماتیک شرکت آریا بهین کنترل و شرکت پودر مروارید ارومیه در شهرک صنعتی فاز 2 ارومیه با حضور استاندار آذربایجان‌غربی، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان و فرماندار ارومیه به بهره‌برداری رسید. نخستین خط تولید کرکره‌برقی و در اتوماتیک شرکت آریا بهین کنترل در استان مورد بهره‌برداری قرار گرفت که میزان اعتبار هزینه‌شده در راستای بهره‌برداری از این واحد یک‌میلیارد و 500‌میلیون تومان بوده که 400‌میلیون تومان آن از طریق تسهیلات بانکی تأمین‌شده و مابقی آورده شخصی است.
این واحد با زیربنای 720 مترمربع مورد بهره‌برداری قرار گرفت و با بهره‌برداری از این واحد برای 12نفر به‌طورمستقیم و 10نفر به‌طور غیرمستقیم اشتغالزایی شده است.
ظرفیت تولید این واحد صنعتی در یک شیفت کاری، هر 8ساعت حدود 7‌هزار متر و تولید سالانه آن حدود 6‌میلیون متر پیش‌بینی شده است.
دومین واحد تولیدی مورد افتتاح در شهرک صنعتی فاز 2 توسعه ارومیه شرکت اروم تکسان صنعت بود که در زمینه طراحی 3بعدی و تولید انواع مانکن از جنس فایبر‌گلاس با اندازه دلخواه و با دستگاه‌های فول اتوماتیک فعالیت دارد.
این شرکت نخستین و تنها دارنده دستگاه فول اتوماتیک آبکاری در غرب کشور محسوب‌می‌شود که سیستم آبکاری تمامی مواد با هر ابعاد اعم از چوب، سنگ، پلاستیک، pvc  فلزات آهنی و غیرآهنی را انجام می‌دهد. شرکت پودر مروارید ارومیه از دیگر واحدهای مورد افتتاح در شهرک صنعتی فاز 2 ارومیه بود که با بهره‌برداری از این واحد برای 12 نفر اشتغالزایی شده و محصولات این واحد عمدتا به عراق صادر خواهد شد. قربانعلی سعادت در مراسم افتتاح این واحد تولیدی اظهار داشت:     بی‌شک از مهم‌ترین و اساسی‌ترین کارهایی که باید در نظام جمهوری اسلامی ایران بدان توجه شود، مسأله «استقلال اقتصادی» است. استاندار آذربایجان‌غربی گفت: هم‌اکنون جمهوری اسلامی ایران توانسته با توسعه و «استقلال سیاسی» وضع خود را در جهان تثبیت کند تا جایی که هیچ‌کس نمی‌تواند برای کشورمان تصمیمی بگیرد. وی تصریح کرد: حتی در مسأله برجام، باراک اوباما رئیس‌جمهوری آمریکا اعتراف کرد که کشورمان تسلیم‌پذیر نیست و ما مجبور به مذاکره و گفت‌وگو با جمهوری اسلامی ایران شدیم. سعادت با تأکید بر این‌که کشورمان به توسعه اقتصادی نیاز شدیدی دارد، بیان‌کرد: باید وضع اقتصادی ایران بهبود یابد چون اگر نتوانیم شرایط موردنظر را فراهم کنیم، دشمنان استکباری که کینه و نفرت عمیقی از جمهوری اسلامی ایران دارند، کشورمان را وابسته به خود می‌کنند.


تعداد بازدید :  317