شماره ۷۸۲ | ۱۳۹۴ سه شنبه ۲۰ بهمن
صفحه را ببند
نوسازی مدارس از موفق‌ترین دستگاه‌های اجرایی استان‌هرمزگان است

با حضور مهندس عباس شیرخانلو، معاونت هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استاندار هرمزگان و فرماندار و مسئولان شهرستان رودان، دبستان ۶کلاسه شهید زمانی بیکاه با اعتبار 8میلیارد و 300میلیون‌ریال در بخش بیکاه شهرستان رودان افتتاح شد.
عباس شیرخانلو، معاون هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استاندار هرمزگان در حاشیه بهره‌برداری از این پروژه گفت:     افزایش  و توسعه فضاهای آموزشی یکی از بخش‌های مهم توسعه در کشور است، چراکه فعالیت در این امر باعث ارتقای کیفیت فضاهای آموزش و ارتقای سطح آموزش می‌شود. وی در ادامه افزود: این فضای آموزشی در کوتاه‌ترین زمان ممکن آماده و تجهیزات لازم نیز در آن تعبیه شده و درحال‌حاضر نیز قابل‌بهره‌برداری است. معاون هماهنگی امور اقتصادی و بین‌الملل استاندار هرمزگان با اشاره به تلاش مجموعه نوسازی مدارس در تأمین فضای آموزشی استان اظهار داشت: بی‌تردید یکی از موفق‌ترین دستگاه‌های اجرایی استان، اداره‌کل نوسازی مدارس است که تحت‌مدیریت مهندس قاسمی طی دوسال اخیر در تأمین فضای‌آموزشی در مناطق مختلف استان موفق عمل می‌کند.
مهندس عبدالرحیم اسدی در آیین بهره‌برداری از پروژه‌های اداره‌کل نوسازی مدارس هرمزگان در شهرستان رودان با تأکید بر حفظ و حراست از آرمان‌های حضرت امام(ره) و ارزش‌های انقلاب‌اسلامی گفت: به فرمایش مقام معظم رهبری «انقلاب اسلامی ایران، مظهر استقلال‌خواهی و حرکت باثبات در مسیر تحقق آرمان‎های انقلاب، یعنی وابسته نبودن در همه عرصه‎های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی است. نظام جمهوری اسلامی امتداد انقلاب اسلامی است و شعار آن همچنان استقلال، آزادی و جمهوری‌اسلامی است.» ما موظف هستیم در تحقق شعار خودکفایی به توسعه عدالت آموزشی همت گماریم.
مشاور مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان با اشاره به پروژه‌های آموزشی شهرستان رودان در دهه‌فجر انقلاب‌اسلامی خاطرنشان کرد: در این شهرستان به میمنت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی 2پروژه با زیربنای 629مترمربع با اعتباری بالغ‌بر 11 میلیارد و 800‌میلیون ریال به بهره‌برداری رسید که اعتبار این پروژه‌ها از طریق اعتبارات ملی و مشارکتی  تأمین شده‌است.
مهندس اسدی  با تشریح مشخصات پروژه‌ها یادآور شد: تخریب و بازسازی دبستان 6کلاسه بیکا با زیربنای 5/418مترمربع و اعتباری بالغ‌بر 8میلیاردو300میلیون ریال و دبستان دوکلاسه شهید ترکی‌زاده با زیربنای 210مترمربع و اعتباری بالغ‌بر 3‌میلیارد و 500میلیون ریال، پروژه‌های بهره‌برداری شده شهرستان رودان در دهه فجر امسال است.


تعداد بازدید :  151