شماره ۳۷۵ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۱۸ شهريور
صفحه را ببند
بازار جهانی

نمایشگر فوق دقیق دل در بازار
دل در رقابت برای عرضه نمایشگرهای فوق‌دقیق قصد دارد نمایشگری با دقت 5k و با قیمت 2500 دلار عرضه کند. این نمایشگر به‌سادگی قابل اتصال به لپ‌تاپ و رایانه‌های رومیزی است و دقت آن به رقم اعجاب‌آور 5128 در 2880 پیکسل می‌رسد. زمان دقیق عرضه این محصول مشخص نیست، اما به احتمال زیاد در فصل تعطیلات کریسمس در دسترس علاقه‌مندان قرار می‌گیرد.  

فروش عمومی عینک گوگل آغاز شد
گوگل فروش مدل Explorer از عینک هوشمند خود را در فروشگاه آنلاین Google Paly آغاز کرده است. قیمت این مدل 1500 دلار است. عینک دیجیتال گوگل عکاسی و فیلمبرداری را ممکن کرده و به کاربران امکان می‌دهد روی شیشه عینک که درواقع یک نمایشگر است به اینترنت و اطلاعات ارزش افزوده در مورد محیط اطراف خود دسترسی داشته باشند.   

نسل جدید تراشه‌های اینتل
شرکت لنوو ThinkPad Helix خود را با نمایشگر 6/11 اینچی Full HD  با دقت 1920 در 1080 و درخشندگی400 cd/m2 عرضه کرده است. این محصول ماهیتی دوگانه دارد و هم در قالب تبلت و هم همراه با یک صفحه کلید در قالب یک الترابوک قابل استفاده است. ThinkPad Helix  مجهز به نسخه حرفه‌ای ویندوز 1/8 بوده و در آن از پردازنده Core M با فناوری 14 نانومتری استفاده شده است.   

خودروی سخنگو ‌ساخته می شود
شرکت جنرال موتورز اعلام کرده تا‌سال 2016 خودروهایی عرضه می‌کند که می‌توانند با یکدیگر صحبت کنند و برای رسیدن به مقصد نیازی به راننده ندارند این شرکت موفق به طراحی سیستمی برای حرکت خودکار خودروها در بزرگراه‌ها شده که احتمالا روی خودروهای کادیلاک عرضه شده در تابستان ‌سال 2016 نیز نصب می‌شوند. یکی دیگر از مدل‌های این خودروها موسوم به CTS هم مجهز به تجهیزات رادیویی و مخابراتی خواهد شد تا بتواند با دیگر خودروها  ارتباط برقرار کند.   

 


تعداد بازدید :  112