شماره ۳۷۴ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۱۷ شهريور
صفحه را ببند
خبر

استاندار تهران:   تا پایان پاییز کمبود آب نداریم
ایسنا| استاندار تهران گفت: تا پایان پاییز کمبود آب نخواهیم داشت که البته این موضوع بستگی به صرفه‌جویی مردم دارد.  سیدحسین ‌هاشمی در حاشیه‌ مراسم تودیع و معارفه مدیرکل بازرسی استان تهران با حضور در جمع خبرنگاران در پاسخ به این پرسش که تا چه زمانی با کمبود آب مواجه هستیم، گفت: تا پایان پاییز با کمبود آب مواجه نخواهیم بود که این موضوع بستگی به صرفه‌جویی و درست مصرف کردن هم دارد.   او ادامه داد: درواقع در این راستا باید مدیریت آب صورت گیرد و اگر مصرف آب زیاد باشد، سیاست ما این است که در مرحله اول به مشترکان پرمصرف اخطار داده و سپس با آنها برخورد می‌کنیم.   استاندار تهران در پاسخ به سؤال دیگری مبنی بر این‌که برخی از مزارع با آب فاضلاب آبیاری می‌شوند و شما در این راستا چه پیگیری‌هایی انجام داده‌اید؟ خاطرنشان کرد: این موضوع یک ادعاست، اما ما آن را بررسی می‌کنیم و در صورت لازم برخورد هم صورت می‌گیرد. در رابطه با این موضوع 90‌درصد اقدامات پیشگیرانه را انجام داده‌ایم و 10‌درصد دیگر را در ‌سال آینده پیگیری می‌کنیم.  هاشمی در رابطه با احیای پلیس آب نیز گفت: وزارت نیرو و برخی دستگاه‌ها باید در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند، چرا که این قانون مصوب است و باید اجرایی و عملیاتی شود.
تخریب 2360 ساختمان غیرمجاز در تهران
استاندار تهران همچنین با قدردانی از قوه قضائیه، ناجا و دیگر دستگاه های ذیربط در بحث زمین‌خواری گفت: ما در این زمینه بیش از 2360 تخریب ساختمان با حکم قضایی داشتیم که بعضی از این تخریب ها مربوط به ساختمان های میلیاردی بوده اما باز هم معتقدم که عملکردمان کند و ضعیف است.

شهردار تهران:  آماده چوب خوردن براي مشارکت در بیمارستان رویان هستیم
شهروند|  شهردار تهران دیروز وظیفه ساخت بیمارستان رویان را عهده‌دار شد اما در عین حال گفت می‌دانیم که از 5 ماه دیگر عده‌ای از سر دلسوزی شروع می‌کنند چوب لای چرخ این پروژه بگذارند.  محمدباقر قالیباف دیروز در مراسم کلنگ‌زنی بیمارستان رویان، گفت: می‌دانم این کارها چوب خوردن و حرف درآوردن در پی خواهد داشت.  به گفته شهردار تهران او در جلسات مشترک با مسئولان پژوهشگاه رویان درخواست کرده تا اجازه دهند شهرداری تهران نیز سهمی در ساخت پروژه بیمارستان رویان داشته باشد چرا که این پروژه مصداقی از اقتصاد مقاومتی به شمار می‌رود.  
شهردار تهران با بیان این‌که برای چنین اقداماتی باید پاسخگو باشد، گفت: می‌دانم که این کارها چوب خوردن و حرف درآوردن به‌صورت مفصل دارد و آنهایی که پیر استبداد هستند نمی‌خواهند فرصت پیشرفت را به مسلمین دهند. ما پی چوب خوردن و شلاق خوردن را به تن خود می‌مالیم و می‌دانیم که از 5 ماه دیگر عده‌ای از سر دلسوزی شروع می‌کنند چوب لای چرخ این پروژه بگذارند. 


تعداد بازدید :  191