شماره ۳۷۴ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۱۷ شهريور
صفحه را ببند
اخبار كوتاه

عباس عظیمی، مدیرعامل موسسه هنرمندان پیشکسوت از دوساله شدن فعالیت‌های این موسسه و برگزاری جشن تولدی به همین منظور با حضور بیش از 300 هنرمند پیشکسوت به همراه افراد خانواده‌شان در تالار وحدت خبر داد.

«پناهگاه» فیلم جدید جنیفر کانلی در کنار آنتونی مکی که اولین ساخته پل بتانی بازیگر است، دیشب در جشنواره فیلم تورنتو به نمایش درآمد.

گروه موسیقی «شمس» به سرپرستی کیخسرو پورناظری در چهارمین روز از برگزاری فستیوال موسیقی تهران میزبان علاقه‌مندان موسیقی در عمارت مسعودیه تهران بود.

مهدی شمسایی نویسنده و کارگردان اپرا - تئاتر «شاخ نبات» از اجرای مجدد این اثر نمایشی بعد از 4‌سال در تالار وحدت خبر داد و عنوان کرد: در نگارش متن این نمایشنامه که برگرفته از منظومه «موش و گربه» عبید زاکانی است از نثر مسجع آهنگین بهره گرفته است.

بندیکت کامبربچ بازیگری که با بازی در نقش شرلوک هولمز جدید به شهرت رسید به مناسبت شصتمین‌سال انتشار «سالار مگس‌ها» نسخه شنیداری این کتاب را روخوانی ‌کرده است.

فرزندان آنجلینا جولی با نقاشی روی لباس عروس این بازیگر ‌هالیوودی، این لباس عروس را به یکی از داغ‌ترین سوژه‌های رسانه‌ها تبدیل کردند. این طراحی خاص بار دیگر اهمیت مسأله مدگرایی را- البته از زاویه‌ای خاص - مشخص می‌کند.

در مراسمی که در ماه دسامبر برگزار می‌شود مرکز کندی آمریکا از شماری از هنرمندان برجسته جهان از جمله تام هنکس و استینگ تقدیر می‌کند.

به مناسبت میلاد خجسته امام رضا(ع) نمایشگاهی از تابلوهای هنرمند نقاش، کمال‌الملک از 16 تا 24 شهریور در کاخ صاحبقرانیه مجموعه فرهنگی - تاریخی نیاوران برگزار می‌شود.

مدتی پیش رضا یزدانی و بهرام رادان یکی از قطعات آلبوم «روی دیگر» را که به زبان لاتین است با هم خواندند و کلیپی به کارگردانی علی اوجی از این اتفاق تهیه شد.  این عکس هر دو هنرمند را در حال نواختن گیتار در این کلیپ نشان می‌دهد.

خیرالله تقیانی‌پور از کارگردانان فعال تئاتر کشور به ضبط فیلم «تونل» نخستین تجربه فیلمسازی خود، در شهرک دفاع مقدس پایان داد.

کمپانی پارامونت از تاریخ اکران جدید‌ترین فیلم‌هایش از جمله قسمت جدید مجموعه «ترمیناتور» رونمایی کرد.  طبق اعلام این کمپانی مشهور، دنباله فیلم «ترمیناتور:  جنسیز» که به کارگردانی آلن تیلور در حال ساخت است، روز 19ماه می ‌سال 2017 و برای اکران تابستانه
 راهی پرده‌های سینماهای آمریکای شمالی می‌شود.

فیلم «ساکن طبق وسط» به کارگردانی شهاب حسینی برای مهرماه آماده اکران در سینما «آزادی» می‌شود.

«مثه یه تصادف ناجور» نام جدیدترین ترانه رضا یزدانی است که به صورت ویدئوکلیپ برای نمایش در بخش نگاه هنرمند جشنواره فیلم و عکس همراه تهران آماده شده است.

فیلم سینمایی پرویز به کارگردانی محمد برزگر که مدت‌ها در انتظار اکران بود سرانجام در گروه سینمایی هنر و تجربه اکران می‌شود.


تعداد بازدید :  223