شماره ۳۷۴ | ۱۳۹۳ دوشنبه ۱۷ شهريور
صفحه را ببند
انجمن پیشکسوتان برگزار کرد
تجلیل از بزرگان ورزش ایران
افشارزاده: زبان، از بیان بزرگی پیشکسوتان قاصر است

گروه ورزش| مراسم تقدیر از پیشکسوتان ورزش ظهر روز گذشته به همت انجمن پیشکسوتان به مدیرعاملی بهرام افشارزاده که مدیریت باشگاه استقلال را نیز برعهده دارد، در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار شد. قرار بود وزیر ورزش نیز در این مراسم حضور یابد اما به دلیل سفر اعضای هیأت دولت به مشهد احمدی، معاون فرهنگی وزیر ورزش به‌عنوان نماینده او در این مراسم حضور یافت. در این مراسم داریوش ارجمند، محمود مشحون، مهدی مناجاتی، بهرام افشارزاده، پرویز زاهدی و عطاءالله بهمنش و تنی چنداز پیشکسوتان حضور داشتند که از تمامی آنها تقدیر به عمل آمد.  
از سیدرضا سکاکی که در سال‌های 1326 تا 28 اولین کسی بود که در رادیو تهران ورزش صبحگاهی را اجرا می‌کرد، کیومرث ابوالملوکی در رشته کشتی که در سال‌های دور به‌عنوان دبیر، مربی و داور کشتی زحمات زیادی را برای کشتی ایران کشیده بود، عطاءالله بهمنش دونده و مجری رادیو و تلویزیون و منوچهر برومند به‌عنوان آقای آسیا در وزنه‌برداری تجلیل به عمل آمد.  همچنین از محمد نصیری، محمدرضاطالقانی و برخی از بزرگان عرصه ورزش قدردانی شد.
در پایان چهارمین گردهمایی پیشکسوتان ورزش ایران از غلامحسین مظلومی، پیشکسوت استقلال نیز که این روزها با بیماری سرطان دست‌وپنجه نرم می‌کند، نیز تقدیر شد.  لوح تقدیر وی را که به دلیل بیماری نتوانسته بود در این مراسم شرکت کند، علی جباری، دیگر پیشکسوت استقلال تحویل گرفت.
بهرام افشارزاده، مدیرعامل استقلال و انجمن پیشکسوتان در رابطه با برگزاری این مراسم می‌گوید: «زبان از بیان بزرگی پیشکسوتان قاصر است. همه حاضران در این مراسم از اراده آهنین برخوردار هستند و این روحیه و اراده ستودنی است. من با اکراه مدیرعاملی استقلال را قبول کردم چراکه استقلال بسیار بزرگ است و من فرد کوچکی هستم. با این همه خوشحالم که در موفقیت گام بر می‌داریم و من دست همه همکارانم را در این تیم می‌بوسم. در استقلال پیشکسوتان زیادی حضور دارند که باید قدردان آنها باشیم. از همه مسئولینی که این مراسم را برگزار کردند، متشکرم.»


تعداد بازدید :  223