شماره ۳۷۲ | ۱۳۹۳ شنبه ۱۵ شهريور
صفحه را ببند
مداد زرد

  دیدارهای دوستانه تیم‌های ملی فوتبال در شب‌های گذشته پیگیری شد که در مهم‌ترین مسابقات ایتالیا با 2 گل از سد هلند گذشت، فرانسه نیز با یک گل اسپانیا را مغلوب کرد و آرژانتین 4 بر 2 آلمان را از پیش رو برداشت.
  اعضای تیم‌ملی فوتبال امید راهی اردوی چین شدند که 5 بازیکن به دلیل مشکل خروج از کشور از این سفر بازماندند، اگرچه قرار است با حل مشکل خود به چین اعزام شوند.
  فدراسیون فوتبال کره‌جنوبی بالاخره اولی استیلایک را با قراردادی 4ساله به‌عنوان سرمربی جدید تیم‌ملی این کشور معرفی کرد.
  روز نخست هفته اول لیگ برتر فوتسال با شکست منصوری برابر ماهان و پیروزی تأسیسات دریایی برابر میثاق همراه بود.  همچنین گیتی‌پسند با سرمربیگری کشاورز به برتری رسید.
  خلبان هواپیمایی که اعضای تیم ذوب‌آهن را برای دیدار با سایپا به تهران رساند، قالیباف شهردار تهران بود که این مسأله باعث تعجب بازیکنان تیم اصفهانی شده بود.
  زلاتان ابراهيموويچ در ديدار دوستانه تيم ملي کشورش برابر استوني 2 گل به ثمر رساند و با رساندن تعداد گل‌هاي زده‌اش به عدد 50، بهترين گلزن تاريخ فوتبال سوئد لقب گرفت.
  با تصمیم کارلوس دونگا، نيمار به‌عنوان کاپيتان جديد برزيل انتخاب شد، درحالی‌که پیش از این تیاگو سیلوا این مسئولیت را برعهده داشت.
  محمد مايلي‌کهن و نادر فريادشيران به رأي صادره از سوي دادگاه در مورد پرونده شکايت علي دايي اعتراض کردند و به‌زودي پرونده مورد بررسي مجدد قرار خواهد گرفت.
  تیم‌ملی فوتسال ناشنوایان کشورمان قهرمان دومین دوره مسابقات قهرمانی فوتسال ناشنوایان آسیا - اقیانوسیه شد.


تعداد بازدید :  301