شماره ۳۷۲ | ۱۳۹۳ شنبه ۱۵ شهريور
صفحه را ببند
تراکتور با 3 گل قرمزهای پایتخت را تحقیر کرد
شکست تلخ پرسپولیس در آزادی

گروه ورزش| دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی از هفته هفتم لیگ برتر با حضور حدود 40 هزار هوادار در ورزشگاه آزادی برگزار شد. حضور این تعداد هوادار که بیشتر از 5 هزار نفر آنها طرفدار تیم تراکتورسازی بودند،‌باعث شد تا رکورد حضور تماشاگران در بازی های لیگ چهاردهم شکسته شود.
در نهایت مسابقه با برتری 3 بر یک تراکتورسازی به پایان رسید. در نیمه نخست این دیدار محسن بنگر روی پرتاب اوت ماهینی پرسپولیس را پیش انداخت اما در نیمه دوم همین بازیکن یک گل به خودی را وارد دروازه پرسپولیس کرد تا کار به تساوی کشیده شود.
در ادامه ادینیو با یک شوت سرکش تیمش را پیش انداخت تا بار دیگر به تنهایی در صدر جدول گلزنان قرار بگیرد. در وقتهای اضافی نیز سامان نریمان جهان سومین گل تبریزی ها را زد تا تراکتورسازی با 16 امتیاز نزدیک ترین تعقیب کننده استقلال در صدر جدول باشد. در سوی دیگر تیم دایی با این باخت در امتیاز 8 باقی ماند و وارد بحران شد. در جریان پخش این دیدار از شبکه سوم جواد خیابانی، گزارشگر بازی مثل همیشه بینندگان را از صحبتهای عجیب خود محروم نکرد و بارها در اعلام اسامی بازیکنان به شکل عجیبی اشتباه می کرد.او بارها سوشا مکانی را حامد لک خطاب کرد و باعث تعجب مخاطبان شد.
 در سایر دیدارهای عصر دیروز نتایج ذیل رقم خورد: راه آهن 2 – صبای قم 2، پیکان یک – فولاد صفر و سایپا یک – ذوب آهن صفر
 


تعداد بازدید :  208