شماره ۳۷۲ | ۱۳۹۳ شنبه ۱۵ شهريور
صفحه را ببند
کیف‌قاپ تک‌رو در دام مأموران

گروه حوادث| مرد کیف‌قاپ در آخرین نقشه سرقتش در محاصره مردم گرفتار شد.  ساعت 21 چهارم شهریورماه مأموران 149 باغ فیض در جریان یک کیف‌قاپی قرار گرفتند. مردم در خیابان سازمان آب مرد کیف‌قاپ را دستگیر کرده بودند. مرد کیف‌قاپ با کشاندن طعمه‌اش روی زمین او را به شدت زخمی کرده بود.
با انتقال متهم به پایگاه دوم پلیس آگاهی بلافاصله وی به‌عنوان یکی از مجرمان سابقه‌دار به‌نام «علی محمد» مورد شناسایی قرار گرفت؛ این متهم با داشتن هفت سابقه دستگیری به اتهام ارتکاب جرایم مختلف در زمینه موادمخدر، سرقت خودرو، سرقت از داخل خودرو، کیف‌قاپی، در همان تحقیقات اولیه به کیف‌قاپی‌های سریالی در مناطق مختلف شهر به‌ویژه در مناطق غرب تهران اعتراف کرد. زن جوان پس از بهبود نسبی، به کارآگاهان گفت: «در خیابان بهنام به سمت منزل درحال حرکت بودم؛ کیف خود را روی شانه سمت راستم قرار داده بودم که ناگهان یک موتورسیکلت با تک‌سرنشین به سمت من حمله‌ور شد و کیف مرا حاوی مدارک، وجه نقد، گوشی تلفن همراه و...  را سرقت کرد و من مقاومت کردم که مرا روی زمین کشاند.  
با توجه به اعتراف متهم، بازپرس پرونده با تقاضای انتشار بدون پوشش تصویر علی محمد از کسانی که موفق به شناسایی تصویر متهم شدند خواست تا جهت پیگیری شکایات خود به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ واقع در خیابان آزادی – خیابان زنجان شمالی مراجعه کنند.» 


تعداد بازدید :  164