شماره ۷۳۲ | ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۸ آذر
صفحه را ببند
گزیده خوانی

مدیریت شاندیز تغییر نکند، اجازه ساخت نمی‌دهیم| حسین معصوم نماینده تام‌الاختیار وزیر راه‌وشهرسازی در شورایعالی حفظ حقوق بیت‌المال با تأکید بر  این که تغییر مدیریت فعلی پروژه شاندیز از مصوبات است، گفت: تا مدیریت پروژه شاندیز تغییر و این پروژه واگذار نشود، اجازه ادامه ساخت‌وساز را نمی‌دهیم. مصوبات مربوط به این پروژه باید اجرایی شود و ما به‌عنوان وزارت راه‌وشهرسازی تا این مصوبات اجرایی نشوند، اجازه ادامه کار را نمی‌دهیم.
خط آهن تهران- تركيه دوخطه می‌شود| عباس آخوندی وزیر راه‌وشهرسازی گفت: خط آهن تهران- کرج چهارخطه و کرج- زنجان دوخطه می‌شود و ادامه این مسیر تا ترکیه نیز دوخطه خواهد شد. تلاش می‌کنیم مسئولان درجه یک کشور را تشویق کنیم تا با قطار مسافرت کنند و قصد ما این است که از تهران تا کرج را چهارخطه کنیم. دو خط تهران- کرج افتتاح شده است و خط سوم نیز‌ سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد و درحال حاضر ۶ راه قطار در مسیر تهران- کرج داریم.
قطع گاز برخی کارخانه‌های سیمانی| عبدالرضا شیخان دبیر انجمن سیمان از قطع گاز برخی کارخانه‌های سیمانی درکشور خبر داد و گفت: درشرایطی که کارخانه‌ها با مشکل تأمین گاز روبه‌رو هستند، مصوبه دولت در مورد نرخ مازوت مصرفی کارخانه‌های سیمانی اجرا نمی‌شود. با فرارسیدن روزهای سرد ‌سال و درپی افزایش مصرف گاز کشور، گاز برخی کارخانه‌های سیمانی ازجمله کارخانه‌های سیمان غرب کشور قطع شد. برخی کارخانه‌ها نیز با مشکل افت فشار گاز روبه‌رو هستند.
انجمن بین‌المللی متخصصان املاک در راه ایران| انجمن بین‌المللی متخصصان املاک (AIPP) نیز به صف علاقه‌مندان به حضور در بازار ایران پیوست. این انجمن بین‌المللی که دفتر مرکزی آن در وستمینستر لندن قرار دارد، به صف علاقه‌مندان به حضور در بازار اقتصادی ایران پیوست. این انجمن بریتانیایی درحقیقت یک انجمن غیردولتی و غیرانتفاعی در زمینه معاملات املاک است که درپی ارتقای سطح استانداردهای حرفه‌ای درحوزه خرید، فروش و اجاره املاک است. AIPP
بازگشت پروازهای ایرفرانس به ایران؛ از فروردین 95 | شرکت هواپیمایی ایرفرانس دیروز از برقراری پروازهای شرکت هواپیمایی ایرفرانس از مبدأ پاریس به مقصد تهران در ماه آوریل آینده خبر داد. به گزارش فارس، شرکت هواپیمایی «ایرفرانس» فرانسه دیروز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که پروازهای میان پاریس تا تهران این شرکت از ماه آوریل آینده آغاز خواهد شد. شبکه رادیویی «یوروپ 1» پیشتر از سرگیری پروازهای شرکت هواپیمایی ایرفرانس فرانسه به ایران در آینده نزدیک خبر داده بود.بنابر اعلام این شبکه رادیویی، جدول زمانی برای ازسرگیری پروازهای ایرفرانس به ایران تعیین شده است و این شرکت نخستین پرواز مستقیم خود را در ماه ژانویه آینده از آمستردام پایتخت هلند به مقصد تهران انجام خواهد داد و پس از این پرواز نیز پروازی از پاریس پایتخت فرانسه به مقصد تهران انجام خواهد شد.


تعداد بازدید :  764