شماره ۷۳۲ | ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۸ آذر
صفحه را ببند
اخبار كوتاه

کامبیز درمبخش در تازه‌ترین نمایشگاه خود، مروری طنزآمیز بر آثار چاپ سنگی زمان قاجار را به‌نمایش می‌گذارد.

ستاره محبوب سریال «شرلوک»، بندکیت کامبریج، با نگارش نامه‌ای به بابانوئل از او خواست کاری کند حواس بچه‌ها از حقایق دنیایی که دیوانه شده پرت شود تا بتوانند با نفس‌های‌شان بخندند نه این‌که با اشک‌های‌شان هق‌هق کنند.

«اپرا وینفری» مجری سرشناس تلویزیون تجربیات زندگی خود را در کتابی به نام «زندگی‌ای که می‌خواهی» منتشر می‌کند.


فیلمبرداری «ناردون» تازه‌ترین اثر سینمایی فریدون حسن‌پور که این روزها در لاهیجان جلوی دوربین می‌رود و قرار است بازیگرانی چون لیلا اوتادی و مهران غفوریان نیز به آن بپیوندند، به نیمه رسید.

مارتین ای.بروکس بازیگر، خواننده، کارگردان و نویسنده‌ای که شاید بیش از همه به خاطر ایفای نقش دکتر رودی ولز در سریال تلویزیونی «مرد شش‌میلیون دلاری» شناخته می‌شد، هفتم دسامبر در لس‌آنجلس درگذشت. او هنگام مرگ 90‌سال داشت.

نمایش «بهمن» به نویسندگی و کارگردانی افروز فروزند از دوشنبه 23 آذرماه در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر میزبان علاقه‌مندان
 خواهد بود.

خانه عروسک در سالگرد افتتاح خود 3 نمایش از حمید جبلی را به صحنه می‌برد.

اکبر عالمی از ساخت یک مستند و احتمال تولید یک برنامه سینمایی برای تلویزیون خبر داد. این مستند در رابطه با استان بوشهر و شکوفایی قطب صنعتی پتروشیمی نفت و گاز است.

نغمه ثمینی از نگارش نمایشنامه تازه‌ای با نام «زبان تمشک‌های وحشی» خبر داد که داستان آن درباره سفر جادویی یک زن و شوهر است.

ارکستر سمفونیک شهر فلورانس ایتالیا قطعاتی از موسیقیدان‌های بزرگ کلاسیک را به رهبری «مسیح تحویلداری» روی صحنه برد.

حجت‌الله ایوبی، رئیس سازمان سینمایی از تصویب  و عرضه آثار مستند کوتاه تصویری در شبکه خانگی خبر داد.

ابوالفضل جلیلی، کارگردان «رقص خاک» درباره اکران این فیلم در گروه سینمایی «هنر و تجربه» گفت: «رقص خاک موضوعی عرفانی دارد و خوشحالم این فیلم پس از ۲۳‌سال روی پرده می‌رود و فرصتی برای دیدن این فیلم توسط مردم کشورم فراهم می‌شود.»


علیرضا خاقانی، هنرمند مجسمه‌ساز، از ساخت مجسمه‌های شهید مدرس، وثوق‌الدوله، صارم‌الدوله و 2 مجسمه دیگر خبر داد که به‌زودی در خانه  موزه مدرس جانمایی و نصب می‌شود.

تینا پاکروان، کارگردان «نیمه شب اتفاق افتاد» فرم حضور در سی‌وچهارمین جشنواره فیلم فجر را برای این اثر پر کرد.

کوئنتین تارانتنیو، فیلمساز آمریکایی گفت که مقابله با خشونت پلیس را ادامه می‌دهد و در این مسیر جلوتر می‌رود.

كيفر ساترلند، بازيگر سريال پرطرفدار «۲۴»، در فستيوال ويسلر حضور يافت و جايزه يك عمر تلاش حرفه‌ای را دریافت کرد.

نمایش «قرار» به نویسندگی، طراحی و کارگردانی مهرداد کوروش‌نیا با موضوع شهدای غواص، به‌عنوان اثر برگزیده نمایشنامه‌نویسی پانزدهمین جشنواره تئاتر مقاومت، اجرای عمومی خود را از روز ۲۴ آذرماه در تماشاخانه ایرانشهر آغاز می‌کند.

رامین صدیقی، تهیه‌کننده آثار موسیقایی با اعلام خبر انتشار آلبوم «رام» به هنرمندی پیمان یزدانیان و حسام اینانلو از تدارک برای برپایی 2 کنسرت موسیقی هنرمندان اروپایی در تهران سخن گفت.


تعداد بازدید :  386