شماره ۷۳۲ | ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۸ آذر
صفحه را ببند
روی خط خبر

سخنگوی شورای نگهبان: ایرادات انتخابات رایانه‌ای را اعلام کرده‌ایم
سخنگوی شورای نگهبان از اعلام ایرادات نرم‌افزاری انتخابات الکترونیک ازسوی این شورا به وزارت کشور خبر داد. به گزارش تسنیم، نجات‌الله ابراهیمیان با تأکید بر این که « ایرادات نرم‌افزاری انتخابات الکترونیک به وزارت کشور منتقل شده و منتظر اقدامات بعدی در این زمینه هستیم»، افزود: هنوز نمی‌توانیم با قاطعیت بگوییم که امکان برگزاری انتخابات الکترونیک وجود ندارد، مجلس هم باید اصلاحات تقنینی را دراین‌باره انجام دهد که منتظریم این اصلاحات هم انجام شود، اما وقت کمی تا زمان برگزاری انتخابات داریم.

منتجب‌نیا خبر داد: رایزنی اصلاح‌طلبان با شورای نگهبان درباره صلاحیت‌ها
قائم‌مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی با بیان این‌که کمیته رایزنی با شورای نگهبان در جبهه اصلاحات فعال است، اظهار کرد: فعالیت اصلاح‌طلبان برای مجلس خبرگان با محوریت آیت‌الله ‌هاشمی و سیدحسن خمینی انجام می‌شود.به گزارش ایلنا، حجت‌الاسلام رسول منتجب‌نیا با بیان این‌که مسأله دیگر مدیریت کاندیداهاست، گفت: مثلا افرادی هستند که می‌دانیم حتما قرار است رد صلاحیت شوند که اگر آنها را آوردیم، نتیجه کار مشخص است؛ البته بنا نیست هیچ‌کدام از افرادی که این احتمال در مورد آنها وجود دارد، کاندیدا نباشند؛ در کل باید لایه‌های مختلفی از اصلاح‌طلبان را برای انتخابات داشته باشیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه: منتخبان در شأن انقلاب باشند
فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: قوت و اقتدار انقلاب اسلامی به خاطر اتصال آن به قدرت لایزال خداوند است.به گزارش آنا، دریادار علی فدوی در مراسم یادبود شهدای حرم در استان فارس، به موضوع انتخابات آتی مجلس و خبرگان در اسفندماه‌ اشاره و تأکید کرد: از آن‌جا که تکلیف ملت مواظبت از انقلاب اسلامی است، باید کسی را انتخاب کنند که به‌طور کامل در شأن انقلاب باشد.

مرتضی بانک: دولت در انتخابات بی‌طرف است
دبیر اجرایی حزب اعتدال و توسعه گفت: حزب اعتدال و توسعه نماینده دولت نیست، اما حزبی است که در تحقق اهداف این دولت امکانات کامل خود را بکار می‌برد. من از طرف دولت صحبت نمی‌کنم ولی آنچه خیلی صریح و شفاف اعلام شده، این است که دولت در انتخابات نمی‌خواهد یک طرف باشد؛ بنابراین نباید نقش حزبی برای فعالیت‌های دولت قایل باشیم. به گزارش ایسنا، مرتضی بانک در جمع برخی فعالان رسانه‌ای گفت: مطمئنا آرایش سیاسی انتخابات ریاست‌جمهوری در‌ سال 92 در انتخابات‌ سال 94 نیز خود را نشان خواهد داد.

 


تعداد بازدید :  858