شماره ۷۳۲ | ۱۳۹۴ چهارشنبه ۱۸ آذر
صفحه را ببند
استان

کشف و ضبط بیش از 700 بسته نیم‌کیلویی چای قاچاق و تقلبی
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان شرقی از شناسایی محل‌های دپو و کشف و ضبط بیش از 700 بسته نیم‌کیلویی چای قاچاق و تقلبی خبر داد.
به‌گزارش خبرنگار ما، اسماعیل عطاپور ضمن اعلام این خبر افزود:   در همین راستا برای 5 واحد صنفی متخلف نیز پرونده تخلفاتی تشکیل و جهت رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.
 وی ضمن توصیه به شهروندان درخصوص اعلام گزارشات و شکایات خود در این خصوص از طریق ستاد خبری 124 ادامه‌داد: علایم اصلی شناسایی چای قاچاق و تقلبی عدم درج آرم و شماره پروانه‌بهداشت و علامت استاندارد روی بسته‌ها در کنار درج تاریخ‌تولید و انقضا به زبان لاتین و عربی و عدم درج مشخصات کالایی به زبان فارسی است.
وی تأکید کرد: هم مصرف‌کنندگان و هم عرضه‌کنندگان می‌بایستی قبل از هرگونه خرید و فروش کالا به علایم یاد شده روی جلد محصول بسته‌بندی شده دقت کنند.
عطاپور در پایان خاطرنشان ساخت: اقدامات نظارتی در این خصوص همچنان طی روزهای آتی تداوم داشته و درصورت مشاهده تخلف، با متخلفان وفق مقررات برخورد قانونی لازم صورت خواهد گرفت.

انتصاب سرپرست جدید شرکت بهره‌برداری نفت‌وگاز مارون
 سرپرست جدید شرکت بهره‌برداری نفت‌وگاز مارون در حکمی از سوی بیژن عالی‌پور، مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، منصوب شد.
 به‌گزارش روابط‌عمومی این شرکت، جهانگیر پورهنگ به‌عنوان سرپرست جدید شرکت بهره‌برداری نفت‌وگاز مارون معرفی و از زحمات مسعود باغبان در طول تصدی این مسئولیت قدردانی شد.
جهانگیر پورهنگ دارای مدرک کار‌شناسی فیزیک‌هسته‌ای و کار‌شناسی‌ارشد مدیریت اجرایی و ۲۴‌سال سابقه خدمت در صنعت نفت است.
وی پیش از این به مدت ۶‌سال مدیر پروژه‌های احداث واحد نمک‌زدایی اهواز بنگستان، لب‌سفید، هفتکل و نفت‌سفید، ۲سال قائم‌مقام مجری طرح و رئیس امور مهندسی طرح احداث و توسعه واحدهای نمکزدایی و در آخرین مسئولیت مجری طرح احداث و توسعه واحدهای نمک‌زدایی آغاجاری و گچساران بوده است. مدیریت خدمات، عضویت در هیات‌مدیره و کمیسیون معاملات شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نیز بخشی از سوابق‌کاری جهانگیر پورهنگ است.
شرکت بهره‌برداری نفت‌وگاز مارون یکی از شرکت‌های تابعه مناطق نفت‌خیز جنوب است که راهبری سه میدان مارون، کوپال و شادگان را به عهده دارد.

مراسم استقبال از نمایندگان کاراته گلستان، نایب‌قهرمان آسیا
محمدعلی شربتدار- گلستان| صبح روز پنجشنبه 12آذر طی مراسم باشکوهی با حضور بالو و غیناقی معاونان اداره‌کل ورزش و جوانان، جبله رئیس هیأت کاراته گلستان و جمعی از علاقه‌مندان کاراته و خانواده قهرمانان، از اعضای گلستانی تیم گوجوریو کاراته منتخب ایران که در مسابقات قهرمانی آسیا به جاکارتا اندونزی اعزام شده بودند در گرگان استقبال شد.
 به‌گزارش روابط‌عمومی اداره ورزش و جوانان گلستان، در این مراسم بالو، معاون ورزش و جوانان گلستان از تلاش و همت قهرمانان کاراته استان که در معیت تیم منتخب گوجوریو کاراته ایران که مقام نایب قهرمانی آسیا را کسب کردند، تقدیر و تشکر کرد. در مسابقات آسیایی کاراته سبک گوجوریو تیم‌های اندونزی، ایران و ژاپن به مقام‌های اول تا سوم دست یافتند. در این دوره از مسابقات محمدامین ابراهیمی(طلا)- مجتبی دنیاطلب(طلا)-فاطمه قجقی(طلا)- محمد برزگر(نقره)- فاطمه جعفری(برنز)- رضا وزیری(برنز)- علی سبحانیان (برنز)- بنیامین یاورزاده(برنز)-فاطمه قجقی(برنز) اعضای گلستانی تیم منتخب کاراته گوجوریو ایران بودند که 3طلا، یک‌نقره و 5برنز کسب کردند.


تعداد بازدید :  837