شماره ۷۲۹ | ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۵ آذر
صفحه را ببند
صرفا‌جهت‌اطلاع!

کشمکش بر سر بازگشت جباری به استقلال| پس از انتشار شایعه بازگشت مجتبی جباری به استقلال در تعطیلات نیم‌فصل، پرویز مظلومی سرمربی آبی‌پوشان هم از این مسأله استقبال کرد: «تا الان حرفی درباره جباری نبوده اما اگر او بخواهد به استقلال برگردد، قدمش روی چشم ما!». این صحبت‌ درشرایطی مطرح شد که جاسم عبدالله، مدیرورزشی باشگاه الاهلی قطر ماجرا را از بیخ و بن تکذیب کرد: «هیچ پیشنهادی ازسوی باشگاه استقلال برای جذب جباری نداشته‌ایم؛ با جباری قرارداد داریم و به همکاری با این بازیکن ادامه می‌دهیم.»
توهین جنسیتی به یک داور زن| کریم دمیربای، ‌هافبک تیم دوسلدورف دربازی هفته گذشته برابر FSV فرانکفورت (تیم احسان حاج‌صفی) در بوندسلیگای دو به بیبلیانا اشتاینهوس، داور این بازی که خانم بود، گفت: «زنان جایی در فوتبال مردان ندارند.» او به دلیل این سخنان، کارت زرد دوم را دریافت کرد و از بازی اخراج شد. پس از آن کمیته انضباطی فدراسیون آلمان هم دمیربای را 5 جلسه محروم کرد. این بازیکن گفته است: «هرگز نباید این کلمات را به زبان می‌آوردم چون عقاید من درباره زنان این‌چنین نیست.»
حذف رئال، داغ حاجیلو را تازه کرد| پس از حذف رئال‌مادرید از جام‌حذفی به دلیل استفاده از بازیکن محروم، همه یاد ماجرای بازی‌کردن کامیابی‌نیای محروم در تیم امید افتادند. اصغر حاجیلو، سرپرست وقت تیم امید می‌گوید: «در ماجرای تیم امید دیواری کوتاه‌تر از دیوار من نبود، دیوار خانه من فقط یک سانتیمتر است. به همین خاطر هم در ماجرای حذف امید من مقصر شدم. دم رافا بنیتس گرم که ماجرای حذف رئال را گردن گرفت و به هیچ‌کس نگفت که تو مقصری.»
5 سهمیه وزنه‌برداری قطعی شد| فدراسیون جهانی وزنه‌برداری با حذف بلغارستان تعداد سهمیه‌های المپیک را که هرکشور کسب کرده، اعلام کرد و براساس آن ایران با 5 سهمیه در المپیک برزیل شرکت خواهد کرد. کشورهای روسیه، قزاقستان، کره‌شمالی، بلاروس، چین و مصر 6 سهمیه کامل المپیک را به ‌دست آوردند.


تعداد بازدید :  241