شماره ۷۲۹ | ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۵ آذر
صفحه را ببند
پرسپولیس و حدادی شادی‌هایشان را تقسیم کردند!
جزیره‌گردی سرخپوشان بدون زمین تمرین

شهروند| در روزهایی که سایر تیم‌های لیگ‌برتری در شهرهای خود تمرین می‌کنند و آماده ادامه مسابقات می‌شوند، پرسپولیسی‌ها در اردوی تدارکاتی جزیره کیش شرایط سختی را تجربه می‌کنند.
اردوی بی‌جهت
به نظر می‌رسد در این بازه زمانی که لیگ برتر کمتر از 2 هفته دچار تعطیلات شده، برگزاری اردو در جزیره کیش خیلی منطقی نیست. قطعا در سایر مقاطع که لیگ تعطیلات بیشتری را تجربه کرده، اکثر تیم‌ها با برگزاری اردوهای داخلی و خارجی به فکر حفظ آمادگی بازیکنان خود بودند اما پرسپولیس این‌بار اقدامی انجام داد که هیچ‌کدام از تیم‌های لیگ برتری حتی به آن فکر نکردند. بعد از هفته سیزدهم لیگ، سرخپوشان بلافاصله راهی کیش شدند ولی سایر تیم‌ها تا 3، ‌4 روز استراحت کردند.
تفریح به جای تمرین
با اخباری که از جزیره کیش منتشر می‌شود، این‌طور به نظر می‌رسد که تمرینات و مسائل فنی در اولویت دوم سرخپوشان در جزیره کیش قرار گرفته و پرسپولیسی‌ها هر روز برنامه‌های تفریحی را تجربه می‌کنند. این‌که تیم هشتم جدول رده‌بندی که هوادارانش اصلا از نتایج آن رضایت ندارند، چرا باید این‌قدر به فکر تفریحات باشد را باید کادر فنی این تیم پاسخ بدهد. البته این برنامه‌ها برای بالابردن روحیه بازیکنان تا حدودی لازم است اما این‌که تمرینات یک تیم حرفه‌ای و پرطرفدار به خاطر تفریح بازیکنان تعطیل شود، کمی عجیب به نظر می‌رسد.
نصف مال من، نصف مال تو!
مشکل زمین تمرین یکی دیگر از دغدغه‌های کادر فنی پرسپولیس در اردوی کیش است. روز گذشته سرخپوشان از سوی مسئولان جزیره کیش به زمین شماره 2 ورزشگاه المپیک فرستاده شدند، جایی که حتی برای تمرین هم مناسب نیست. کیفیت بد چمن باعث شد تا برانکو تهدید کند که در صورت ادامه این شرایط تیمش شبانه جزیره را ترک می‌کند. در ضمن تداخل اردوی دوومیدانی‌کاران با پرسپولیس در این چند روز مشکلات زیادی را برای سرخپوشان به وجود آورده است. این اتفاق دیروز به جایی رسید که زمین به 2 قسمت تقسیم شد. یک بخش در اختیار احسان حدادی بود که تمریناتش را برای المپیک ریو در کیش دنبال می‌کند و پرسپولیس مجبور بود فقط در نیمی از زمین کار خود را دنبال کند. این اتفاق هم نارضایتی نایب قهرمان المپیک را فراهم آورد که به نظر می‌رسید تمرکزش از شلوغی تمرین پرسپولیس بر هم خورده است.


تعداد بازدید :  94