شماره ۷۲۹ | ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۵ آذر
صفحه را ببند
درگیری مامور پلیس با 20 فروشنده مواد در آزادگان

شهروند| ساقی موادمخدر پس از قتل راننده تاکسی با مامور پلیس درگیر شد و به نقطه نامعلومی گریخت. در این درگیری مرگبار 19 قاچاقچی دیگر ساقی فراری را حمایت کردند.
11 آذرماه بود که مردی 46ساله به نام رضا در بیمارستان فیاض‌بخش شماره 2 جان باخت. چهارم آذرماه بود که این مرد را به بیمارستان انتقال دادند. یک هفته تحت‌نظر پزشکان قرار داشت اما به علت ضربه سنگین به سرش روی تخت بیمارستان فوت می‌کند.
داستان یک جنایت
داستان این جنایت برمی‌گردد به چهارم آذرماه. وقتی که مرد راننده با مسافرش به نام رضا به خاطر کرایه خودرو در بزرگراه آزادگان با یکدیگر درگیر شدند، وقتی گزارش این درگیری مرگبار به کلانتری تهرانسر مخابره شد، یک مامور پلیس به همراه سه وظیفه وارد عمل می‌شوند. همزمان مرد مسافر به همراه 19مرد دیگر با چوب و قمه در انتظار مرد راننده بودند. رضا خودش ماموران را درجریان قرار داده بود و بار دیگر به همراه پلیس وارد صحنه درگیری شده بود. فریبرز مرد مسافر یکی از ساقی‌های منطقه بود که با 19 مرد دیگر قصد داشت به انتقامجویی دست بزند. مامور پلیس به همراه رضا وارد تپه محل تجمع این مردان شدند اما تصور نمی‌کردند با قمه و چوب مورد حمله مهاجمان قرار گیرند. رضا مورد هدف ضربات چوب مردان خشن قرار می‌گیرد. این درحالی بود که این مردان مامور پلیس را خلع‌سلاح می‌کنند و با دزدیدن اسلحه، بی‌سیم پا به فرار می‌گذارند. 4 مرد سوار یک پژو405 می‌شوند و بقیه مردان مهاجم سوار بر نیسان آبی‌رنگ تصمیم به فرار می‌گیرند. با فرار متهمان تعقیب و گریز شروع می‌شود. تیراندازی‌های هوایی مانع فرار مردان مسلح نبود تا این‌که مامور پلیس لاستیک خودرو متهمان را نشانه می‌گیرند. خودرو متوقف می‌شود اما فریبرز همراه همدستش با پای پیاده فرار می‌کند و وحید و محمد درحالی‌ که زخمی شده بودند، به اتهام فراری‌دادن 2 متهم پرونده دستگیر می‌شوند.
مخمصه‌ای سیاه
متهمان دستگیرشده به دستور بازپرس مدیر روستا از شعبه ششم دادسرای جنایی مورد بازجویی قرار گرفتند. وحید و محمد در بازجویی‌های نخست خود را بی‌گناه دانستند و ادعا کردند که برای تهیه مواد به این محل رفته بودند که درمخمصه قاچاقچیان موادمخدر گرفتار شدند.
با ادعاهای این دومتهم پرونده مخفیگاه فریبرز شناسایی شد و ماموران توانستند اسلحه و دستبندو بی‌سیم به سرقت رفته مامور پلیس را پیدا کنند.
ساقی فراری
درحالی دستگیری قاچاقچی موادمخدر در دستورکار ماموران پلیس قرار گرفته بود که رضا به بیمارستان منتقل شد. او بر اثر ضربات سنگین به سرش یک هفته تحت مراقبت‌های پزشکی قرار داشت اما روز 11 آذرماه به کام مرگ فرو رفت. با مرگ این راننده 46ساله پرونده جنایی مورد بررسی‌های تیم تحقیق قرار گرفت و به دستور بازپرس مدیر روستا متهم تحت تعقیب کارآگاهان دایره قتل قرار دارد.


تعداد بازدید :  252