شماره ۷۲۹ | ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۵ آذر
صفحه را ببند
فرماندار ساری ضمن حمايت تمام‌قد از مهدی عبوری عنوان کرد:
مديريت جهادي شهردار ساري نويدبخش اتفاقات خوب

علی جعفری‌گرجی – ساری| حسین‌زادگان، فرماندار شهرستان ساري در بازدید از محل احداث بوستان ولایت (پادگان سابق ساری) ضمن تأكيد بر حمايت و پشتيباني بي‌دريغ از شهردار مركز استان گفت: بنده و آقاي عبوري اجازه تفرقه‌افكني به ديگران نمي‌دهيم.
به‌گزارش مركز امور رسانه شهرداري ساري، در اين بازديد كه عبوری شهردار ساری، جمعي از معاونان و مديران شهرداري حضور داشتند شهردار مرکز مازندران با اشاره به نحوه احداث بوستان‌ولايت و تشریح ويژگي‌هاي آن گفت: تمام تلاش ما این است كه اين پروژه با سرعت، دقت و كيفيت بالا احداث شود ضمن آن كه تمامي دست‌اندركاران بوستان اعم از مشاور، طراح و پيمانكاران آن بومي بوده و از بزرگان شهر ساري محسوب مي‌شوند.
فرماندار ساري نيز ضمن تجليل از فعاليت‌هاي شهردار ساری و ابراز خشنودي از احداث بوستان ولايت گفت: اين پروژه يكي از مطالبات ديرينه مردم شهر به‌شمار مي‌آيد که در سايه مديريت‌جهادي و شبانه‌روزي شهردار شاهد آن هستیم و براي همين اعتقاد دارم احداث بوستان‌ولايت يك اتفاق بزرگ و تاريخي است كه به همت شهردار و اعضاي شوراي شهر رقم مي‌خورد.
وي افزود: خوشبختانه در دوران مديريت شهردار ساري كارهاي بزرگي انجام شده است تا جايي كه شاهد جلب رضايت مردم هستيم اما باور بنده و نيز شهردار محترم آن است كه هنوز كارهاي زیادی بايد انجام شود تا ساري به جايگاه واقعي خود برسد.
حسين‌زادگان با تأكيد بر اين‌كه ساري مركز و پيشاني استان محسوب مي‌شود و توسعه آن، توسعه استان خواهد بود، گفت:   متاسفانه يكي از آسيب‌هاي بزرگ شهر و استان عدم‌همدلي و وفاق است و اختلاف و تشتت آرا و رابطه‌ها مانع از پيشرفت امور مي‌شود. همين چند وقتي كه بنده به‌عنوان فرماندار در خدمت مردم هستم بسياري مي‌كوشند تا ميان من و آقاي عبوري اختلاف ايجاد كنند.
فرماندار ساری ضمن تجليل و تقدير از خدمات شهردار ساری خاطرنشان كرد: خاندان عبوري به‌خاطر 3 شهيد بزرگوار بسيار محترم و معزز هستند و آقاي شهردار، هم به‌واسطه وابستگي به اين خاندان و هم عملكرد خوبي كه داشتند بسيار مورد احترام هستند و همه ما و نيز شخص ايشان وظيفه داريم حرمت اين خانواده را حفظ كنيم. بنابراين بار ديگر تأكيد مي‌كنم اجازه تفرقه‌افكني ميان فرماندار و شهردار ساري را نمي‌دهيم و از تمامي اهداف و برنامه‌هاي ايشان كه در راستاي توسعه‌پايدار ساري است حمايت و پشتيباني مي‌كنیم.
حسين‌زادگان، فرماندار شهرستان ساري با انتقاد شديد از افراد يا جناح‌هايي كه عملكرد شهردار را مورد انتقاد قرار مي‌دهند، گفت:   حيف است از آقاي عبوري كه زحمات بسياري براي شهر كشيدند و خدمات بي‌شماري انجام دادند به‌صورت غيرمنصفانه‌اي انتقاد شود به‌خصوص كه مي‌بينيم ايشان با دو عنصر سرعت و دقت پروژه‌ها را پيش مي‌برند و نمي‌گذارند دقت، فداي سرعت يا كيفيت، فداي كميت شود. در همين پروژه بوستان‌ولايت نيز شاهد كار ارزشمند آقاي عبوري هستيم به‌طوري‌كه نمي‌گذارند اين پروژه يك كار انتفاعي شود و بوستان در پشت مغازه‌ها و فروشگاه‌ها پنهان شود.
فرماندار ساري در خاتمه ضمن ابراز ناخرسندی از بهره‌برداري جناحي و سياسي اقدامات شهرداري گفت: اين تلاش‌هاي شبانه‌روزي و بي‌وقفه فقط‌وفقط براي توسعه و پيشرفت شهر و آرامش و آسايش شهروندان است و نبايد عده‌اي از آن بهره‌برداري سياسي كرده و آنها را مال خود كنند.

 


تعداد بازدید :  382