شماره ۷۲۹ | ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۵ آذر
صفحه را ببند
استان

رئیس شورای اسلامی شهر قدس مطرح کرد:  عملیات احداث بیمارستان شهرستان قدس متوقف شده‌است
رئیس شورای اسلامی شهر قدس گفت: متاسفانه روند احداث پروژه بیمارستان شهر قدس متوقف شده و پیمانکار به دلیل عدم‌پرداخت به موقع منابع مالی قادر به پیگیری عملیات احداث در شرایط موجود نیست.
خدابخش محمدزاده‌پودینه، رئیس شورای اسلامی شهر قدس با بیان این مطلب گفت: پروژه بیمارستان شهر قدس از طرح‌های بسیار برجسته و حایز اهمیتی است که بهره‌برداری از آن بخش قابل‌توجهی از کمبودهای درمانی در این منطقه را رفع خواهد کرد.
وی افزود: با سفر رئیس‌جمهوری و درنظر گرفتن اعتباراتی ویژه برای این پروژه، عملیات احداث با قوت آغاز شد و روند کار به‌خوبی پیش می‌رفت که متاسفانه قریب به یک‌ماه است کار متوقف شده است.
پودینه گفت: پیمانکار طرح علت توقف عملیات احداث را عدم‌پرداخت منابع مالی عنوان کرده و امیدواریم در شرایطی که اعتبارات پروژه تخصیص یافته، پرداخت‌های موردنیاز نیز محقق شود تا خلل موجود رفع و عملیات احداث از سر گرفته شود.
رئیس شورای اسلامی شهر قدس عنوان کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، مقرر است اسکلت فاز اول طرح، ظرف ۱۸ماه به پایان برسد که در صورت استمرار وضع موجود و توقف کار به‌طور طبیعی بهره‌برداری از طرح در زمان‌بندی تنظیم شده، دشوار خواهد شد.
وی افزود: مردم نسبت به افتتاح این طرح امیدواری بسیاری دارند و این انتظار وجود دارد که بیمارستان ظرف زمان‌بندی تعیین‌شده به ثمر بنشیند.
پودینه یادآور شد: امید است مسئولان سازمان مدیریت و برنامه‌وبودجه با نگاه و عنایتی ویژه به مردم مظلوم این منطقه، حمایت‌های لازم را برای پیشبرد این پروژه لحاظ کنند.

صارمی، معاون سیاسی- انتظامی فرمانداری شهریار:  رقابت سالم در انتخابات باعث مشاركت اجتماعی می‌شود
مرتضی صارمی، معاون سیاسی- انتظامی فرمانداری شهرستان شهریار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان شهریار گفت: رقابت سالم در انتخابات باعث مشارکت اجتماعی می‌شود.
صارمی، رئیس ستاد انتخابات شهرستان شهریار گفت: مشارکت اجتماعی شهروندان در تعیین سرنوشت خویش از پشتوانه دینی و عرفی برخوردار است که در یک فرآیند رقابتی امکانپذیر است. مرتضی صارمی، معاون سیاسی- انتظامی فرمانداری و رئیس ستاد انتخابات شهرستان شهریار با ذکر مطلب فوق گفت: فرمانداری شهرستان شهریار براساس قانون انتخابات، آمادگی برگزاری انتخابات دوره دهم مجلس شورای اسلامی و دوره پنجم مجلس‌خبرگان رهبری را در حوزه انتخابیه شهریار، ملارد و قدس دارد. البته برگزاری این آزمون بزرگ منوط به حضور و مشارکت مسئولانه انتخاب‌کنندگان و انتخاب‌شوندگان است. بر همین اساس، فرمانداری زمینه برگزاری انتخابات را فراهم خواهد کرد تا شهروندان با احساس امنیت و آرامش در تعیین سرنوشت خویش مشارکت کنند.
وی در ادامه افزود: انتخابات، ماهیت سیاسی دارد به همین دلیل در حوزه وظایف بخشی فرمانداری تعریف شده است و لذا با همکاری عوامل انتظامی، امنیت برگزاری انتخابات رقابتی فراهم است و نیروهای سیاسی و اجتماعی باید در چارچوب قانون انتخابات با هم رقابت کنند.
صارمی گفت: کارآمدی مجلس برای حل مشکلات جامعه مبتنی‌بر مشارکت آگاهانه شهروندان در یک فرآیند رقابتی امکانپذیر است که دارای پشتوانه دینی و قانونی است و هرگونه رفتار غیرانتخاباتی مانند تهییج و عوام‌فریبی آفت تلقی شده و اعتماد عمومی را خدشه‌دار می‌کند. بنابراین کاندیداها برای ورود به انتخابات، باید به اعتماد مردم و کارآمدی مجلس بیندیشند.
وی خاطرنشان کرد: ستاد انتخابات با مدیریت دکتر ناجی فرماندار شهرستان شهریار و رئیس حوزه انتخابیه شهرستان‌های شهریار، ملارد و قدس مصمم است از تمام ظرفیت‌های قانونی برای مشارکت تمام سلیقه‌ها که به رشد و توسعه شهر می‌اندیشند استفاده کند. بر همین اساس علاوه‌بر همکاری با هیأت محترم نظارت، هیأت اجرایی که از بین قشرهای مختلف جامعه هستند برای برگزاری انتخابات دعوت خواهند شد.


تعداد بازدید :  363