شماره ۷۲۵ | ۱۳۹۴ يکشنبه ۸ آذر
صفحه را ببند
صرفا‌جهت‌اطلاع!

قهرمانی فوتسال ناشنوایان در جهان|  تیم‌ملی فوتسال مردان ناشنوای ایران با غلبه بر تایلند میزبان برای دومین‌بار پیاپی قهرمان جام‌جهانی شد. در دیدار پایانی چهارمین دوره این مسابقات، تیم‌ملی مردان ایران برابر میزبان با نتیجه 8 بر 3 به پیروزی دست یافت و عنوان قهرمانی را کسب کرد. در دیدار رده‌بندی تیم روسیه با نتیجه 7 بر 4 تیم هلند را شکست داد و عنوان سوم را از آن خود کرد.
درگذشت ملی‌پوش دوچرخه‌سواری|  محمدعلی نوروزیان عضو تیم‌ملی دوچرخه‌سواری پیست جوانان کشورمان در ماده سرعت در یک سانحه جان خودش را از دست داد. او که در جاده‌های استان لرستان و در مسیر بروجرد به اشترینان درحال تمرین و دوچرخه‌سواری بود، در اثر برخورد با یک تریلر جان خود را  از دست داد. «شهروند» این ضایعه را به خانواده نوروزیان، فدراسیون دوچرخه‌سواری و جامعه ورزش
 تسلیت می‌گوید.
انتخاب‌های عجیب کمیته ‌المپیک|  ازسوی کمیته ملی المپیک، ملاقاسمی(کشتی فرنگی)،‌ برزگر (کشتی آزاد)، نصرالله دهنوی(وزنه‌برداری)،‌ حاج‌رضایی(فوتبال)،‌ احمد اکبری (شمشیر بازی)،‌ بهنام محمودی (والیبال)،‌ اصغر رحیمی(تکواندو) و نهرودی (بوکس) به‌عنوان ناظران ویژه این کمیته در 8 رشته المپیکی انتخاب شدند. جالب این‌که امیر حاج‌رضایی از انتصابش ابراز بی‌اطلاعی می‌کند: «هیچ‌کس با من حرفی نزده است. معمولا وقتی کسی را انتخاب می‌کنند، ابتدا با آن فرد صحبت می‌کنند و فرد موردنظر پیشنهاد آنها را رد یا قبول می‌کند. هنوز هیچ داده‌ای به من نرسیده اما از انتخاب آنها تشکر می‌کنم.»
بستری‌شدن اسطوره فوتبال ایتالیا| دینو زوف، گلر افسانه‌ای ایتالیا که در جام‌جهانی 82 در سن 40سالگی فاتح جام‌جهانی شد، اکنون در بیمارستان بستری است. او به‌دلیل مشکلات عصبی، دچار اختلالات حرکتی شده و راه‌رفتن برای او سخت است. او 74ساله است و حدود یک‌ماه می‌شود که در بیمارستان بستری شده است. البته گفته می‌شود وضع دینوزوف کاملا تحت‌نظر پزشکان است و خطر خاصی او را تهدید نمی‌کند.

 


تعداد بازدید :  187