شماره ۷۲۵ | ۱۳۹۴ يکشنبه ۸ آذر
صفحه را ببند
گزیده خوانی

  بازبینی قانون مالیات بر ارزش افزوده|  رمضانعلی سبحانی‌فر، سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: قانون مالیات بر ارزش افزوده درمجلس و کمیسیون‌های مربوطه بازبینی می‌شود. نارضایتی بخش اصناف و تولید کشور از اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده بجا و قابل توجه است. فرآیندهای اجرای این قانون باید در قالب سیستم مکانیزه اخذ مالیات اجرا شود. چون این فرآیند تکمیل نیست، مالیات بر ارزش افزوده گاهی در چند نوبت از تولیدکننده، فروشنده و مصرف‌کننده
 گرفته می‌شود.
  سهام عدالت مافیا ندارد|  میرعلی اشرف پوری‌حسینی رئیس سازمان خصوصی‌سازی در واکنش به برخی اخبار مبنی بر وجود مافیای 250نفره در هیات‌مدیره شرکت‌های واگذاری سهام عدالت گفت: ما تأیید نمی‌کنیم که مافیایی وجود دارد و تخلفی سر زده است. شرکت‌های سرمایه‌گذار استانی و شرکت‌های تعاونی شهرستانی واگذاری سهام عدالت 10‌سال قبل به وجود آمدند و در به‌وجود آمدن آنها دولتی‌های وقت سهم داشتند.
  پرداخت، معادل ریالی اسناد خودروسازان| محمدعلی کریمی مدیرکل روابط عمومی بانک مرکزی با بیان این‌که بانک‌های سپه و تجارت بخشی اسناد فروش خودرو را ارسال کرده‌اند، گفت: بانک مرکزی هم همان روز معادل ریالی اسناد ارایه‌شده را به این دوبانک اعطا کرد. نخستین اعتبار تسهیلات خرید خودرو روز چهارشنبه اعطا شد. این دوبانک بخشی از اسناد خرید خودرو را به بانک مرکزی ارایه کردند و بانک مرکزی هم همان روز معادل ریالی اسناد ارایه شده را به آنها اعطا کرد.


تعداد بازدید :  221