شماره ۷۲۵ | ۱۳۹۴ يکشنبه ۸ آذر
صفحه را ببند
کارآگاه

عملیات ضربتی پلیس برای دستگیری 2 باند مسلح
دو باند سارق مامورنما و باند سرقت داخل خودرو که از مردم اخاذی می‌کردند، پس از شکایت مردم دستگیر شدند. سه زن در میان اعضای گروه سرقت لوازم خودرو وجود داشت.
این باند مامورنما که با لباس، دستبند و علایم نیروی انتظامی از مردم به‌ویژه اتباع افغانستان اخاذی می‌کردند، در منطقه گویم شیراز به دام افتادند. متهمان درحالی‌ که درون یک پراید قصد اخاذی از دونفر را داشتند، مورد ظن ماموران پلیس قرار گرفتند و دستگیر شدند. درحالی که تبهکاران این پرونده به پنج سرقت  اعتراف کرده‌ بودند، اعضای دوباند دیگر که با لباس پلیس از صاحبان باغ‌های شیراز و نیز اطراف شاهچراغ(ع) اخاذی می‌کردند، دستگیر شدند.
دستگیری باند سرقت درون خودرو
اعضای یک شبکه سرقت درون خودرو شامل یک مرد و سه زن در یکی از محله‌های جنوب شیراز به دام پلیس افتادند. این باند اطراف بیمارستان‌ها، گورستان دارالرحمه و خیابان زند شیراز در تاریکی شب با استفاده از شاه‌کلید اموال درون خودرو را به سرقت می‌بردند. این گروه که با یک خودروی ال90 در مکان‌های تاریک اموال درون خودروهای پارک‌شده را می‌دزدیدند، با لوازم  سرقتی  به دام پلیس افتادند و در تحقیقات تکمیلی با اتهام بیش از 60 سرقت مواجه هستند. گودرزی، فرمانده انتظامی فارس ضمن اشاره به دستگیری دونفر دیگر در این زمینه، از مردم خواست از پارک خودرو در مناطق تاریک و خلوت خودداری  و خودروی خود را به ضمایم ایمنی مجهز کنند. گودرزی  همچنین هشدار داد: شهروندان به‌هیچ‌عنوان درخانه خود را به روی افراد ناشناس و بدون کارت شناسایی نگشایند و مردم به‌ویژه اشخاص سالمند در صورت مراجعه اشخاص مشکوک بی‌درنگ از پلیس 110 استعلام بگیرند.

دستگیری عامل تیراندازی در شهر شوش
مردی که در چند منطقه شهر شوش اقدام به تیراندازی هوایی با اسلحه جنگی کرده بود، دستگیر شد.
شامگاه 12 آبان‌ماه تیراندازی مردی با اسلحه گرم در مناطقی از شهر شوش موجب ترس و وحشت مردم شد.  
متهم 28 ساله در آبان ماه در چند نقطه شهر شوش اقدام به تیراندازی هوایی کرده بود که با گذشت دو هفته با تلاش ماموران امنیتی و انتظامی دستگیر شد. مرد تیرانداز از اهالی روستای حمزه بخش مرکزی شوش بوده که به دلیل اختلاف ملکی با پسر عموی خود با سلاح گرم اقدام به تیراندازی به سمت حسینیه حضرت ام‌البنین(ع) در روستای حمزه کرده و سپس متواری شد.
متهم بار دیگر در چند نقطه شهر شوش ازجمله مجاور آرامگاه دعبل خزاعی، میدان بسیج و خیابان امام رضا(ع) تیراندازی کرده بود که موجب رعب و وحشت مردم شد؛ با فرار این شرور عملیات دستگیری پلیس آغاز شد و متهم پس از 14 روز
دستگیر شد.

 


تعداد بازدید :  240