شماره ۳۶۹ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۱۱ شهريور
صفحه را ببند
شگفتی‌های ادامه‌دار فوتبال اروپا
غول‌های رو به زوال

گروه ورزش| در شبی که رئال‌مادرید، 70 دقیقه باقیمانده بازی‌اش مقابل سوسیداد در شب دوم هفته دوم لالیگا را تفریحی ساده می‌انگاشت، باسکی‌های میزبان بلایی تاریخی بر سر قهرمان اروپا نازل کردند. برآورد این اتفاقات، برتری 4 بر 2 نایب قهرمان فصل 2003-2002 لالیگا مقابل فاتح همان فصل فوتبال اسپانیا بود و به این ترتیب رئال در هفته دوم 3 امتیاز از بارسا عقب افتاد. چند ساعت قبل از رقم خوردن برتری 4 بر 2 سوسیداد، بارسا هم به زحمت با گل دقایق پایانی بازيكن گمنامی به نام ساندرو از سد  ویارئال میزبان گذشت اما شگفتی‌های شنبه و یکشنبه داغ فوتبال اروپا  منحصر به لالیگا نبود.
توقف بایرن
قهرمان 2 فصل گذشته بوندس‌لیگا معمولا عادت دارد در هفته‌های ابتدایی اختلاف امتیاز با سایر مدعیان را افزایش دهد اما بندیک هوودس، کاپیتان شالکه در بازی هفته دوم 2 تیم، 2 امتیاز از چنگ بایرن خارج کرد. به هرحال پرافتخارترین تیم آلمان در سال‌های اخیر به‌حدی در فوتبال آلمان اقتدار داشته که حالا تساوی در خانه یکی از رقبای سنتی هم شگفتی خلق‌شده توسط رقیب این تیم تلقی می‌شود!
آرسنال کماکان نمی‌برد
تحلیل دیلی میل کاملا درست به نظر می‌رسید: «آرسنال فقط به لحاظ امتیاز بهتر از منچستریونایتد است و گرنه به همان اندازه ویران نشان می‌دهد.» در تیمی با محوریت الکسیس سانچس، دفاع از دروازه دشوار است. آرسنال با تساوی یک بر یک مقابل لستر تازه لیگ برتری شده نشان داده برخلاف فصل گذشته از همان ابتدای فصل آمادگی ذهنی مناسبی ندارد.


تعداد بازدید :  102