شماره ۳۶۹ | ۱۳۹۳ سه شنبه ۱۱ شهريور
صفحه را ببند
قتل چوپان در زمین زراعتی

گروه حوادث| چوپان جوان هدف گلوله اسلحه شکاری کشاورز مسلح قرار گرفت و جان باخت. ورود بی‌اجازه گوسفندان به زمین زراعتی این حادثه مرگبار را رقم زد.
غروب 29 فروردین‌ماه ‌سال 86 مأموران کلانتری 176 حسن‌آباد در جریان یک تيراندازي در منطقه چرمشهر قرار گرفتند. با حضور مأموران کلانتري در محل و انجام بررسی‌های اولیه مشخص شد که جوانی به نام امير 24ساله بر اثر اصابت گلوله شلیک شده از اسلحه شکاري مجروح و پس از انتقال به بيمارستان فوت کرده است. وقتی پرونده مقدماتی با موضوع «قتل عمد» تشکیل شد، به دستور شعبه 101 جزایی دادگاه عمومی بخش فشافویه، پرونده در اختیار اداره چهاردهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. تحقیقات از شاهدان صحنه درگیری نشان می‌داد که این حادثه به خاطر ورود چندین رأس گوسفند متعلق به مقتول داخل یک زمین زراعی و اعتراض صاحب‌زمین آغاز شده است؛ بلافاصله صاحب‌زمین زراعی بنام نوشاد 40ساله دستگیر شد. او در بازجویی‌ها ادعا کرد که در نزاع و درگیری حضور داشته اما جنایت را کارگرش بنام «حاتم» رقم زده است. «نوشاد» در اظهاراتش، درخصوص نحوه مرگ مقتول به کارآگاهان گفت: «به همراه حاتم در داخل مزرعه درحال کشاورزی بودیم که ناگهان چندین رأس گوسفند وارد مزرعه شد و در همین زمان نیز مقتول وارد زمین کشاورزی شد؛ به همراه حاتم برای بیروی کردن گوسفندان به سمت آنها رفتیم که همین موضوع باعث آغاز درگیری ما با مقتول شد؛ ناگهان حاتم با اسلحه شکاری همراه خود که آن را برای حفاظت در برابر حیوانات وحشی همیشه همراه خود داشت، به سمت مقتول شلیک کرد و پس از زمین افتادن مقتول، حاتم نیز از محل متواری شد و از آن زمان هیچ خبری از وی ندارم.»
با شناسایی متهم اصلی پرونده به‌نام حاتم کارآگاهان به محل سکونت متهم در شهر ورامین رفتند اما در تحقیقات مشخص شد که وی پس از ارتکاب جنایت از محل سکونتش متواری شده است. درحالی‌که متهم اصلی پرونده شناسایی شده بود اما کارآگاهان به بن‌بست اطلاعاتی رسیدند قاضی پرونده با تقاضای انتشار تصویر متهم متواری از کسانی که موفق به شناسایی تصویر او شده‌اند خواست تا اگر اطلاعاتی درخصوص مخفیگاه یا محل‌های تردد این متهم دارند از طریق شماره تماس‌های 51055510 و 55389048 در اختیار کارآگاهان اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دهند.»


تعداد بازدید :  113